Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har prøvd å få til analsex med typen et par ganger nå. Første gangen var det veldig vondt, og vi avbrøt fort. Andre gangen prøvde vi litt mer, og det var enda mer vondt, og jeg har vært veldig øm og sår i flere dager nå. Jeg lurer på om jeg ikke 'egner' meg til analsex, siden jeg får så utrolig vondt, at jeg griner til og med:-S Er det eventuelt noen stillinger som funker bedre enn andre? Men jeg tror jeg hadde fått så vondt uansett...
Gjest wahaj Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Kjenner meg litt igjen her (bare at det ble litt bedre og enklere for hver gang). Varmer dere godt opp først? Det er viktig. Og ta det sakte. Bruk masse glidemiddel. En annen ting er jo å kanskje prøve bedøvende glidemiddel, Anal Eaze. Selv sitter jeg oppå, så jeg styrer tempo osv. Da går det mye enklere enn at han skal begynne å presse :-)
Gjest MikeWaters Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Har prøvd å få til analsex med typen et par ganger nå. Første gangen var det veldig vondt, og vi avbrøt fort. Andre gangen prøvde vi litt mer, og det var enda mer vondt, og jeg har vært veldig øm og sår i flere dager nå. Jeg lurer på om jeg ikke 'egner' meg til analsex, siden jeg får så utrolig vondt, at jeg griner til og med:-S Er det eventuelt noen stillinger som funker bedre enn andre? Men jeg tror jeg hadde fått så vondt uansett... Det er fullt mulig at dere gjør noe galt, ikke varmer opp skikkelig etc....man kan jo forøvrig lure på hvorfor du ønsker dette da det tydeligvis gjør vondt. Må dere ha analsex?
MissCoverdale Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Slenger meg på jeg også. Vi får det bare ikke til! Varmer opp, masse glid, en fing går greit nok, men så er det stopp. Anal Eaze synes jeg heller ikke funka noe særlig Men har ikke prøvd med meg på topp da, kanskje det er en idé. Har tenkt at jeg må ligge i ro for å slappe helt av.
Rimmern Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Analsex med kvinnen sittende kan ofte være enda vanskeligere, fordi stillingen gjør at musklene slapper av mindre. Men for noen fungerer det jo, så det er bare å prøve.
Gjest Dutta Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg anbefaler IKKE å bruke bedøvende glidemiddel i allfall. Når det gjør vondt er det kroppens måte å si fra på at noe er feil, og man kan risikere små rifter, sårhet, problemer med å gå på toalettet, sitte etc i etterkant (det er derfor viktig at man faktisk kjenner det når det gjør vondt). Gjør det vondt så har man ikke gjort godt nok forarbeid, og man spenner seg kanskje fordi man husker fra tidligere at det gjorde vondt. Det kan være fornuftig at kvinnen ligger på ryggen, med en pute under rumpa for å komme høyere opp. Oppvarming kan ikke overvurderes (og glidemiddel), begynne med en finger, så to etc, så kan man etterhvert prøve forsiktig med tuppen av penis. Det må tas rolig, det er ikke slik at man bare kan varme opp også putte penis rett inn (i allfall ikke hvis man ikke har hatt analsex før).
Chiyo Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke at jeg har hatt så mye analsex, men jeg kjenner en som har det. Det du må gjøre er å bruke godt med glidekrem og så bør han fingre deg en stund. Man må varme opp til anal sex.... dette er for å gjøre det mest bahagelig for deg og for å gjøre det litt tryggere. Du har vel fått med deg at flere mener det er skadelig for knipemuskelen eller noe sånnt... det er ikke det om du passer på å bruke tid. For å si det sånn... om du bare kjører junior inn så kan jeg love deg at det gjør vondt
Rachelma Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Hm det gjør jo fort vondt hvis kuken hans er stor da..heldivis har ikke min mann så svær en at det lar seg gjøre uten den store smerten..men masse glid og avslapping og oppvarming....prøv å presse ut(som om du skal drite eller fise) når han skal inn så kansje det går bedre
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Første gangene jeg gjorde det (med en som hadde masse erfaring) så lå jeg i skjestillingen for å slappe mest mulig av. Bruk masse glidemiddel! Når du tror du har nok så bruker du enda litt mer. Så kan du la han fingre deg lenge, først en finger og så litt flere. Gjerne et lite leketøy og? Når det er tid for penetrering så er det viktig å ikke kjøre inn hele staken med en gang. Bare ta det litt etter litt, inn og ut, slik at du utvider deg gradvis, slapper av og får smurt glidemiddel lengre og lengre inn. Nå går det mye lettere enn de første gangene, så det er nok litt psykisk, at man må klare å slappe av og slippe noe inn i stedet for ut Men regelen med oppvarming, masse glidemiddel og å ikke bunne inn hele pikken med en gang gjelder fremdeles!
Kamikatze Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Har prøvd å få til analsex med typen et par ganger nå. Første gangen var det veldig vondt, og vi avbrøt fort. Andre gangen prøvde vi litt mer, og det var enda mer vondt, og jeg har vært veldig øm og sår i flere dager nå. Jeg lurer på om jeg ikke 'egner' meg til analsex, siden jeg får så utrolig vondt, at jeg griner til og med:-S Er det eventuelt noen stillinger som funker bedre enn andre? Men jeg tror jeg hadde fått så vondt uansett... Press ut, som om du legger ditt livs feiteste kabel!
Ulvemor Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Altså eh... jeg skjønner ikke hvorfor man skal tvinge seg til å gjøre noe som gjør så vondt at man får lyst til å grine. Si nei. Ferdig med saken. Det finnes mye annet gøy å finne på hvor ingen trenger å få vondt.
Gjest En annen gjest Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 Altså eh... jeg skjønner ikke hvorfor man skal tvinge seg til å gjøre noe som gjør så vondt at man får lyst til å grine. Si nei. Ferdig med saken. Det finnes mye annet gøy å finne på hvor ingen trenger å få vondt. Helt enig med deg. Hva er poenget?? Dette er av en eller annen grunn blitt en slags "mote", så løper alle sauene rundt og bare MÅ gjøre det. Mannen min flirer godt av hele greia. Han kunne ikke tenke seg å bruke annet enn det hullet som er ment for det. At folk driver og plager seg, og har kjempevondt med dette, er mer enn vi kan begripe. Det er lov å tenke selv.
Gjest tralala Skrevet 2. november 2009 #13 Skrevet 2. november 2009 Altså eh... jeg skjønner ikke hvorfor man skal tvinge seg til å gjøre noe som gjør så vondt at man får lyst til å grine. Si nei. Ferdig med saken. Det finnes mye annet gøy å finne på hvor ingen trenger å få vondt. Takk! Jeg syntes det er helt absurd at man skal utsette seg selv for noe som de fleste i trådene her karakteriserer som noe man må "prøve mange ganger før det slutter å gjøre vondt". Hallo?! Man må klargjøre med klyster, slappe av, bruke glidekrem, bruke tid, bekymre seg for om typen får bajs på kuken (for om det skjer så er jo dama en ekkel gris liksom..), du kan få problemer med lukkemuskel etc om man gjør det for ofte/feil OG SÅ ER DET SMERTEFULLT I TILLEGG?!!! For en bra deal! Where do I sign up?! Unnskyld meg, men det virker som om dette er en seksualakt som er veldig ensidig. Jeg anser meg selv for å være en god og hensynsfull elsker og har sex med typen flere ganger om dagen, jeg vil at han skal ha det godt men blir ikke dette litt i drøyeste laget? Hvor går grensen for hvor mange ganger en mann skal forsøke dette med partner før man kanskje slutter å være egoistisk og ser at dama har det vondt?!
Kamikatze Skrevet 2. november 2009 #14 Skrevet 2. november 2009 Det er lov å tenke selv. En konklusjon som da kan poppe opp, er at såpass mange mennesker finner nytelse i dette, at det bør være lov for trådstarter å forhøre seg om hvordan dette kan gjennomføres uten å bite i stykker puta. Greit at rektalmoro ikke ligger for absolutt alle. Men, det kan hende noen vil foretrekke et tredje alternativ, utenom smerteritt og scrotumsølibat: nemlig å prøve å finne den teknikken som gir nytelse.
Rimmern Skrevet 2. november 2009 #15 Skrevet 2. november 2009 Scrotumsølibat? Hva har pungen med ræva å gjøre?
Mithriana Skrevet 2. november 2009 #16 Skrevet 2. november 2009 Altså... Jeg kan ikke fordra tanken engang. Jeg synes det helle bare er ekkelt og ufyselig. Men then again - vi er jo alle forskjellige! Vis TS vil prøve å få til dette, så synes jeg TS børr få råd ang. anal sex. Det er jo ikke noe vits i å skrive om hvorfor man ikke børr ha det vis det ikke er spørsmålet i utgangspunktet.
Kamikatze Skrevet 2. november 2009 #17 Skrevet 2. november 2009 Scrotumsølibat? Hva har pungen med ræva å gjøre? Godt spørsmål. Det der var nok en prematur publikasjon... Vi kan godt rette det til tarmsølibat eller rektalavhold istedet. Men siden du stiller et konkret spørsmål: Den bruker den som danseplattform...
Gjest KateW Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Det kommer an på smerteterskelen din, også. Altså er det vondt som i at noe revner, så er det galt det du gjør. Er det vondt som i at det er ubehagelig, så gjør du det nok rett, men liker ikke følelsen. Å bruke bedøvende middel forstår ikke jeg vitsen med, men det er bare meg. Er du kåt, slapper du av, varmer du opp, bruker du glidekrem og ikke bekymrer deg for eventuelle griserier så kan du få kostelige orgasmer av analstimuli.
Gjest Skya Skrevet 3. november 2009 #19 Skrevet 3. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå