Gå til innhold

Menn som hater kvinner, bok versus film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som først har lest boka og så sett filmen?

Anbefaler dere likevel filmen etter å ha lest boka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt! Synes det var en veldig bra filmatisering av en utrolig bra bok! Selv om jeg visste hva som ville skje, klarte filmen å overraske meg og gjøre det spennende. Filmen var veldig tro mot boka i tillegg. Selvfølgelig var endel utelatt, men det er jo ikke til å unngå når boka er såpass lang. Har til og med sett filmen to ganger. Skvatt andre gang også :)

Skrevet

Ja, jeg anbefaler aboslutt filmen! Jeg har lest alle tre bøkene og sett de to filmene som er kommet. Gleder meg veldig til den siste kommer! :)

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg anbefaler også å se filmen selvom du har lest boka fra før. Jeg synes faktisk filmen var bedre enn boka, men nå er jeg blant de som synes Millenniumstrilogien er bra, men likevel litt oppskrytt.

Jeg har sett Jenta som lekte med ilden, også. Det er også en severdig film, men der er boka bedre etter min mening.

Skrevet
Jeg anbefaler også å se filmen selvom du har lest boka fra før. Jeg synes faktisk filmen var bedre enn boka, men nå er jeg blant de som synes Millenniumstrilogien er bra, men likevel litt oppskrytt.

Jeg har sett Jenta som lekte med ilden, også. Det er også en severdig film, men der er boka bedre etter min mening.

Skriver under på denne! :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...