Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke helt ut hvordan jeg kan skrive m2 - altså 2- tallet litt over m'en. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du som kvadrat kilometer i word feks, så kan du ta hevet tekst.

Du kan feks legge inn dette som en direkte "komando" på linja hvor du også kan velge tekst størrelse og font. Trykk på den høyre enden og si legg til.

Håper det ikke ble for vansklig....

Ingvild

Skrevet

Trykk på den høyre enden?

Jeg forstår ikke helt...

Skrevet

hvis du har en nyere versjon av word står det en liten pil ned, hvis du trykker den litt inn, står det legg til eller fjern knapper. vedsiden av der du velger farge på bokstaver feks. men det kommer jo ann på hvordan det er satt opp hos deg.

Om du trykker på denne knappen, skal det komme opp valg der du kan legge til andre funksjoner. nederst der kan du legge til den knappen du er på jakt etter!

Ingvild

Skrevet

Hvis du holder inne ALT og trykker tallkombinasjonen 0178 , får du «²». Det kan selvfølgelig variere fra font til font, men tror det er ganske normalt at den ligger der. «³» ligger forøvrig på 0179.

Skrevet

Du skulle ikke tilfeldigvis ha en link på lur som viser en haug med sånne tallkombinasjoner til masse forskjellig. Jeg har hatt det engang, men etter uttalige formatteringer og bytting av maskiner har det blitt borte for meg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...