Gå til innhold

Våt rundt munnen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_touch
Skrevet

Hei, jeg så tilfeldigvis på en Sex og Singelliv episode her om dagen, og jeg kom til å tenke på noe:

La oss si at du blir slikket av en mann, og etter han er "ferdig" kommer han opp med ansiktet sitt etter en heftig økt nede på deg. Han glinser rundt munnen pga. du ble så våt, og han har holdt på en stund.

Hva synes dere om situasjonen?

Da mener jeg liksom: Ville dere f.eks. kysset mannen rett etter han hadde vært "down under" hos dere, og kommer opp med et tydelig "vått" ansikt? Eller bør/må han tørke seg rundt munnen før det blir noen kjærlige, seierskyss? ;)

Vil gjerne at mange forskjellige damer svarer på dette, siden jeg er interessert i hva dere synes er "akseptabelt" og greit.

I Sex og Singelliv ga de nemlig uttrykk for at det var ekkelt, men helst ikke la dette påvirke ditt syn før du svarer :)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt kurant, hvorfor skal det være så mye annerledes når han smaker enn når jeg smaker? :klø:

Skrevet

Trenger ikke tørke seg rundt munnen for min del!

Skrevet

Hva han er våt av er ikke det ekle, men bare det å være våt i tryne og så kysse. Usj. Kan ikke kysse han før han har tørka ansiktet etter å ha dusja heller

Så jeg syns det er ekkelt :gjeiper:

Skrevet

Ser ikke problemet... Hvis han hadde nektet å kysse meg etter at jeg hadde vært nede på han, hadde jeg syntes det var barnslig... Og vica versa...

Dessuten er det sikkert folk som tenner på situasjonen..

Skrevet

Jeg syns det er forskjell på å suge en mann og slikke ei dame (har ikke gjort det, men har smakt meg selv på menn etterpå) Hvis man suger en mann uten at han kommer er det ikke mye smak eller vått rundt munnen etterpå.

Jeg liker at de tørker seg rundt munnen, men det holder med et raskt tørk med hånda før vi kysser. Jeg vil si at hvis han kan kysse meg rett etter at han har kommet i munnen min så blir det det samme som å kysse uten at han tørket seg etter å ha slikket.

Skrevet

Dette er jo uansett ikke noe man lager et stort "issue" av da, når min samboer er "ferdig med jobben" tørker jeg av rundt munnen hans før jeg kysser han.

er helt enig med gjesten over, det er forskjell på hvor mye søl det blir om en kvinne har sugd en mann, og om en mann har slikket en kvinne.

:)

Skrevet

Enig med Amalie 85 som svarer litt over her.

Det jeg derimot blir irritert av er at han ber meg pusse tenner når jeg har svelget etter å ha sugd han. Hvorfor skal han få lov å kysse meg og ikke jeg han?

Skrevet

Åhm, jeg digger det. Slikker gjerne ansiktet hans rent, og deler gjerne sperm etter at han har kommet i munnen min også.

Utrolig tennende...

Gjest Gjest_touch
Skrevet

KateW, det du sier der er akkurat hva en mann (tør jeg si menn flest?) elsker å høre ;)

Ser at det er litt delte meninger jevnt over her, så for min del kommer jeg nok til å gjøre det jeg føler for der og da. Det er sikkert ikke så vanskelig å forstå om jenta ikke synes noe om det ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Klart jeg kysser han , både når han har slikket meg og jeg har sugd han :)

Skrevet

Sex innebærer nødvendigvis fri flyt av div kroppsvæsker og jeg syns det er en del av leken å kjenne smaken av meg selv på hans munn, på hans organ osv Om han hadde nektet å kysse meg etter at jeg har sugd han hadde jeg nok reagert ja, for jeg hadde syntes det var en unaturlig reservasjon og jeg kliner hemningsløst med ham etter at han har vært "nedpå" meg.

Skrevet
Åhm, jeg digger det. Slikker gjerne ansiktet hans rent, og deler gjerne sperm etter at han har kommet i munnen min også.

Utrolig tennende...

Som om jeg skulle sagt det selv :)

Skrevet
Hva han er våt av er ikke det ekle, men bare det å være våt i tryne og så kysse. Usj. Kan ikke kysse han før han har tørka ansiktet etter å ha dusja heller

Så jeg syns det er ekkelt :gjeiper:

Helt enig!

Gjest brutal_mann
Skrevet

En kvinne som ikke vil kline medmeg etter jeg har gjort mitt for henne er ikke en kvinne jeg vil ha.

Skrevet
En kvinne som ikke vil kline medmeg etter jeg har gjort mitt for henne er ikke en kvinne jeg vil ha.

Amen!

Skrevet

:sjokkert:

Han får tørke seg.

Dåkker kan slevje og smatte på staven,dåkker kan til og med svelge ladningen,men dere kan ikke risikere å få i deres eget fittesaft :sjokkert:

Hva er greia med det?

Er det for de dere vet hvor mye ulumskheter det kommer ut der fra?

Som BM sier,det er damer jeg ikke vil være i seng eller ilag med!

Skrevet

For min del er problemet (som andre har sagt) ikke at det er fittesaft, men at det er VÅTT. Jeg liker rett og slett ikke å kysse ham om han er våt i ansiktet, og vil også helst at han tørker seg før han kysser meg når han kommer ut av dusjen. Av dette følger det også at jeg 10 ganger heller svelger enn å få spruten i ansiktet ... Men at han tar fingeren rett fra fitta mi og inn i munnen min plager meg null og niks.

Litt nevrotisk? Mye mulig. :skratte: Men finnes ikke redd for å få i meg verken hans eller mine egne kroppsvæsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...