Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Noen tips til julegaver? Gutten liker bla fotball, men jeg tror han har fått fotballrekvisitter til yndligslaget sitt tidligere. Jenta er ganske voksen av seg og har alltid vært av den typiske jente-jenta, men ser nå mer ut som en ungdom enn et barn. Og jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe. Pleier å bruke ca 200,-
annelise Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Til jenta kan du jo finne noe Kitty stesj..., om hu liker det da... På nett butikken er det mye å velge mellom. http://www.wasuki.com/ Kan jo høre med foreldrene om hvilke rekvisitta han har, er jo masse forskjellig der ute.. :-) Ellers pleier jo lego å slå ann i den alderen, både for jenter og gutter...
mia83 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Hva med et kroppspleiesett til jenta? F.eks bestående av dusjsåpe og deodorant evt en søt og lett parfyme? Om hun er voksen for alderen så liker hun sikkert slike ting tenker jeg.
kamela Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Bøker DVD med byttekort toalettmappe Bjørn Borg boxer
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Noe fra ønskelisten er en sikker vinner. Og barn har vel alltid lange lister? Jeg syntes det var dumt å få ting som jeg ikke hadde så veldig lyst på når det var så mange ting jeg hadde veldig lyst på, som jeg hadde skrevet på ønskelisten min og som de kunne ha kjøpt til meg hvis de hadde spurt mamma om hva jeg ønsket meg... Ikke at jeg var utakknemlig, men tantene mine hadde sjelden peiling på hva de skulle kjøpe. Og jeg hadde mange ting på listen min som ikke var for dyrt, heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå