MarianneE Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Hadde besøk av en venninne her forleden, og hun kjenner en av dem som jobber i MessTV. Hun kunne fortelle at når man sender inn melding til MessTV, så går det direkte til lønn til "programlederene". Derfor maser de alltid så om at seerene må stemme hele tida. Tenk på det neste gang du sender inn en SMS dit. Du kan like godt putte de penga i lommene dems........ Jeg har sendt SMS dit tre ganger tror jeg. Kommer aldri til og gjøre det igjen..... Jeg gidder ikke at alle pengene som trekkes fra meg går rett i lomma dems! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Mess tv er det, på tvn etter sendetid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2003 Ja, det er det programmet hvor det er tre programledere, og alle prøver og overdøve hverandre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Mess tv er det, på tvn etter sendetid? Det er det ja, og jeg har ikke og skal ikke sende inn noen sms der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Kommer ikke til å sende noen meldinger dit, fordi jeg synes det er urkjipt å se på..... men vet at de tjener utrolig lite, så det er kanskje derfor de har gjort det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 18. august 2003 #6 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg bryr meg ikke om Mess-TV og de får ikke et rødt øre av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 18. august 2003 #7 Del Skrevet 18. august 2003 Hele Mess-TV på TV-Norge er tragiske greier. Noen bakmenn som vil tjene penger på "Interaktiv TV" har kastet inn noen ungdommer som "programledere" med det formål å tømme mobilkontoen til barn/ungdommer. Programmet er helt uten noen som helst regi og rammer. Altså det rene anarki. Det arrangeres "voter", av typen "liker du paprika på pizza'en" osv. Det pushes noe voldsomt på sms'er til kr 10,- pr stk. Det siste de har gjort, er at en av disse ungdommene fant på at folk skulle "stemme ut" en av programlederne, den som fikk flest stemmer, skulle få sparken. Denne avstemningen hadde de gående mange dager, før de tok den av, og sa at det bare var "kødd". Altså noe som ligner på svindel. Et annet graverende tilfelle, var at de oppfordret seerne til å sende "oppmuntrings-sms" til kreftsyke barn på Rikshospitalet... på noen timer, kom det inn sms'er for tusenvis av kroner. Rimelig smakløst å bruke kreftsyke barn for å tjene penger. En gang ba de seerne sende inn stemmer på den beste skolen i landet. 9 av 10 stemmer gikk til ungdomsskoler, hvilket skulle si litt om alderen på de som ser på... Jeg vet at både Forbrukerombudet og Barneombudet nå har ganske mye fokus på hva de driver på Mess-TV. Det finns andre kanaler som har noe tilsvarende, men disse har ihvertfall litt moral og etikk i forhold til hva de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 18. august 2003 #8 Del Skrevet 18. august 2003 Ikke noe fare for at jeg skal bruke pengene mine der.Har sett på programmet ca 5 min, og aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #9 Del Skrevet 18. august 2003 Det siste de har gjort, er at en av disse ungdommene fant på at folk skulle "stemme ut" en av programlederne, den som fikk flest stemmer, skulle få sparken. Denne avstemningen hadde de gående mange dager, før de tok den av, og sa at det bare var "kødd". Altså noe som ligner på svindel. Et annet graverende tilfelle, var at de oppfordret seerne til å sende "oppmuntrings-sms" til kreftsyke barn på Rikshospitalet... på noen timer, kom det inn sms'er for tusenvis av kroner. Rimelig smakløst å bruke kreftsyke barn for å tjene penger. :o Svindel og smakløst. Ikke er de noe flinke, heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2003 #10 Del Skrevet 18. august 2003 Hadde de bare hatt ett slags opplegg slik det ble underholdning av det, så hadde det vært noe helt annet! Men neida...det virker som om de tror det er bra underholdning bare de er der!...æhh..hallo??... Hvem tror de at de er?? Hadde jeg (av en eller annen grunn i en syk, syk verden) hatt den jobben der, så hadde jeg hvertfall ikke stilt opp på jobb uforberedt!! Clea (Noen som tror det tar seg ut på en CV at de har jobbet på MESS-tv?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #11 Del Skrevet 18. august 2003 Er helt enig i at dette er et smakløst program, og kommer aldri til å sende meldinger inn til de.. er veldig overraska over hvor mye penger enkelte bruker på dette... man ser jo de samme navnene om og om igjen, svarer på teite spørsmål og slikt. Men at penga går rett i lomma på programlederne kan ikke være tilfelle. De får nok en stor del, det skal jeg være med på, men pengene må jo også betale for alt utstyret (kamera, datamaskiner, premier osv) de bruker for å i det hele tatt komme på lufta. TVnorge får nok også sin del av kaka, ellers hadde de jo ikke giddet å sendt det. Men uffameg da gitt. Nå skal man liksom stemme på hvem av programlederne som skal sykle fra Karl Johan til Svinesund. Sett dem alle på en sykkel og send de til sibir ellerno. Tror neppe MessTV kommer til å leve lenge i den form det er i idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 18. august 2003 #12 Del Skrevet 18. august 2003 Uff, har aldri sendt en melding til slike program, og kommer aldri til å gjøre det heller. Har sett 10 minutter en gang for å se hva det var. Det mest patetiske er vel de som sender inn melding for å si hvor teite de andre som sender inn melding er..... :o Nei takk, jeg styrer unna disse småvalpene som sitter å leker TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå