Gjest bente85 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hva er dine erfaringer med dette merket, vil gjerne ha gode og dårlige! Har tenkt litt på dette om jeg skal prøve denne medisinen. Jeg hadde en gallestein operasjon i 2008, og jeg er litt usikker på hvordan reaksjonene fra den operasjonen og medisinen vil føre til. Om jeg får masse problemer med å holde igjen på det som vil ut igjen osv. Takker for tilbakemeldinger!
Annikken Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 På denne og lignende reklamer står det med liten skrift nederst: "Fungerer kun i forbindelse med endret kosthold og økt fysisk aktivitet". Du skjønner kanskje hvor jeg vil med dette.
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 hei=) jeg har selv gått på alli, men med stadig fettdiare anbefaler jeg deg å ikke prøve det. jeg har ikke hatt gallestein.
Chanel.No5 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Bare en liten info.. http://www.kk.no/830991/advarer-mot-nok-en-slankepille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå