MarianneE Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Har dere fått bladet? Jeg abbonerer og mener da virkelig at bladet skulle komme i postkassa om fredagen, men det kom jo ikke!! Har jeg surra med datoen eller er det bare jeg som ikke har fått bladet? Noen andre abbonenter som har fått det/venter enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg venter og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2003 Da er det sikkert bare en forsinkelse........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har heller ikke fått det. Og de har fått det på Narvesen... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg fikk ELLE i dag. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg fikk ELLE i dag. Mae Mitt kom idag det, og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 18. august 2003 #7 Del Skrevet 18. august 2003 Mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 18. august 2003 #8 Del Skrevet 18. august 2003 Mitt også :D ! Gleder meg til i ettermiddag. Da skal jeg sende ut mann og barn, så skal jeg sette meg på verandaen og kose meg med bladet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå