Miracl3 Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Min forlover har bedt meg skrive liste med navn til utdrikkningslaget mitt. Hvor mange har dere på deres liste ? Hvor mange er det vanlig å skrive opp ? Syntes det er så vansklig å velge fordi det er så mange som betyr mye for meg Hun ba meg også komme med tips til hva jeg vil gjøre på utdrikkningslaget mitt . Jeg har faktisk ikke tenkt så langt enda . Noen son har vært i eller har hatt et morsomt men litt rolig utdrikkningslag som har noen tips å komme med ?
Lurva Skrevet 18. august 2003 #2 Skrevet 18. august 2003 Jeg var i utdrikningslag for noen uker siden. Vi var da ca. 15 stk. ogt vi tok med bruden til Sjoa. Rafting og overnatting i Lavo var en stor suksess. Hadde det utrolig moro!!
brudjuni Skrevet 18. august 2003 #3 Skrevet 18. august 2003 Min forlover har bedt meg skrive liste med navn til utdrikkningslaget mitt. Hvor mange har dere på deres liste ? Hvor mange er det vanlig å skrive opp ? Forloveren min hadde et par måneder før utdrikningslaget spurt om hun kunne få gjestelisten vår (som allerede da inneholdt tilknytningen til brudeparet). Ut fra den å sammen med mine 2 svigerinner fant hun ut hvem som var aktuelle. Hun forespurte alle aktuelle, og vi har vel 10 jenter til sammen.
Ronja Skrevet 18. august 2003 #4 Skrevet 18. august 2003 Det kommer jo helt an på hvordan du ønsker at laget skal være. Jeg hadde bedt mange i mitt for jeg ville ha med flest mulig. Det er ingenting som er vanlig, vi var vel 20 stk og jeg har vært i utdrikningslag hvor vi har vært 6-7 stk. Hva dere skal gjøre? Det burde forloveren din finne ut av, det skal du slippe å tenke på! Ellers går det jo an å hinte litt da, om du ønsker å gå ut å spise, gå på byen eller reise bort på hytte e.l., om du ønsker det ganske stille og rolig eller stor fest.... det blir sikkert bra uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå