Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hie.

Har kjøpt en eske med denne kuren som innholder 10 ampuller

Hvordan bruker man den ?

Morgen el kveld ? hvor mange ganger om dagen osv ???

Trenger svar fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bruker den om natten til pakken er tom, da skal huden din i teorien være stabilisert. Deretter bruker du ikke noe om natten i det hele tatt - altså, du renser om kvelden, men bruker ikke krem.

Skrevet

takk.

men har allere brukt den 2g.

Lurer på da hvor mange pakker trenger man ?

Fant noe om å bruke det i 3uker også noe annet om å bruke det i 4 uker...

Renser på kvelden med rense melken, tar derreter ampullene på ansiktet.

Om morgen renser med melk, sprøyer med ansiktsvann og påfører rose krem light...

Etter to dager føles huden litt bedre, helt utrolig :-)

Skrevet (endret)

Dr Hauschka-"filosofien" bygger på at huden har en naturlig syklus på 28 dager, derfor vil du ofte se at de anbefaler å bruke hudkuren i nettopp 28 dager slik at hele huden har fornyet seg, på en måte. Men bruk de første ti, du, og se om du merker noen forskjell. Hvis ikke kan du alltids kjøpe en pakke til.

Jeg brukte DH for et par år tilbake. Før det slet jeg med litt urenheter og samtidig tørre partier i kinnene, og jeg var helt avhengig av fuktighetskrem. Kunne nesten ikke gå en tur i regnet uten å føle at ansiktet skrumpet inn. Etter at jeg begynte med DH stabiliserte liksom alt seg, og selv nå, over et år etter at jeg gikk over til "vanlige" hudpleieprodukter, merker jeg at huden klarer seg ganske godt på egen hånd. :) Jeg bruker fortsatt ansiktsoljen en gang i blant, og nattkrem har jeg helt sluttet med. Det føles kjempeekkelt å kline noe i trynet før jeg legger meg nå. :ler:

Endret av Virvel
Skrevet

har DH kremer, rens og slikt for fet eller blandingshud hud?

Skrevet
har DH kremer, rens og slikt for fet eller blandingshud hud?

lurer og på hvor man kan finne ut hva man trenger av alt dette?

har lyst til å starte med DH, men aner f.eks ikke om jeg trenger dampbad osv?

Hva trenger man? morgenkrem, rens og ampullene for å avvende seg med krem om natten? :)

Skrevet

Hei.

Jeg bruker følgende .

Morgen : Rense krem, ansikts vann spesial og rosekrem light

Kveld : Rense krem og hudkur s.

Har prøvd til og med farget dagkrem. synes den er bra. Den gjevner ut litt, og ser veldig naturlig ut, bare at jeg synes ikke den lukter godt.

De som ønsker å prøve, det lønner jeg å kjøpe prøvene og så om man tåler. Istedet for å kaste mellom 200-250kr per produkt..

Lykke til alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...