Gå til innhold

Det å bli sett.

Anne-Marit

Anbefalte innlegg

Hei:-)

Så det var en gutt som ønsket å bli sett på mens han onanerte. Har selv blitt "kikket" på mens jeg onanerte, og det var ikke spesielt opphissende første gangen. Lå i senga og koste meg, når jeg plutselig ser en mann stå opppå støpekanten utenfor for å se inn. Total turn off!!!! Den andre gangen derimot var det et kick. Var på fjelltur, og fikk akkutt behov. Var nesten ferdig da det dukket opp en annen vandrer. Stakkaren har vel aldri gått så fort i hele sitt liv.icon_smile.gif

Er det andre som har opplevd å bli overrasket? bruker fremdeles den siste opplevelsen som fantasi.icon_wink.gif

Kos fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Vel hvis jeg skulle like å bli sett mens jeg hygget meg med meg selv så måtte denne fyren også like å se meg gjøre det!D hadde ikke vært så fedt hvis han hadde blitt flau eller noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble nok litt flau, men i fantasien min gikk han ikke så veldig langt før han snek seg tilbake for å kikke. Om han gjorde det i virkeligheten det vet jeg ikke.icon_smile.gif

Kos fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har opplevd å bli tatt på fersken jeg også, men det var ikke på langt nær så spennende. Var på ferie hos broren min og hadde en liten kosestund i badekaret. Det å låse døra KAN være en lur ting å gjøre opdaget jeg, for plutselig sto svigerinna mi i døra. Hu sa bare "Ops" og gikk ut igjen. Det ble litt fliring internt mellom oss etterpå. Men men det er jo helt normalt å ha lyster heldigvis.

Tiril icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...