breathless* Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hva synes dere om pelsvest med hette? Jeg har fått helt dilla på pelsvester, men er usikker på om jeg skal kjøpe meg en nå da de har vært på moten er stund nå og sikkert kommer til å forsvinne snart. Men i dag fant jeg den herligste brun-gråe vesten som jeg absolutt må ha! Med hette. Og hetten gjorde meg usikker. Så jeg gjentar spørsmålet mitt jeg, hva synes dere om pelsvest med hette (av pels)? Endret 27. oktober 2009 av breathless*
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hva synes dere om pelsvest med hette? Jeg har fått helt dilla på pelsvester, men er usikker på om jeg skal kjøpe meg en nå da de har vært på moten er stund nå og sikkert kommer til å forsvinne snart. Men i dag fant jeg den herligste brun-gråe vesten som jeg absolutt må ha! Med hette. Og hetten gjorde meg usikker. Så jeg gjentar spørsmålet mitt jeg, hva synes dere om pelsvest med hette (av pels)? Pelsvest jeg liker ikke fordi er ikke praktisk for meg/fryser armene men hette av pels jeg liker :snø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå