Rime Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Det har kommet 2 nye shampooer på markedet som det er veldig mye reklame for... Er disse produktene bra?
Essie_ Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Vet ingenting om disse produktene, men etter å ha levd noen år har jeg skjønt at gode produkter sjelden trenger mye reklame.
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har prøvd Syoss og den funker fantastisk på mitt hår. Balsamen er ikke så sleip og glatt som andre balsamer, men gjør håret mitt silkemykt rett og slett. Jeg brukte mye "tresemme" i Australia, som var omtrent det samme, og er like fornøyd nå som da. Like bra som alle frisørshampoene jeg har prøvd.
Gjest Piggen Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har også prøvd Syoss. Først prøvde jeg den blå som heter Volume. Syntes ikke den var noe særlig, men brukte opp flaskene i hvertfall. Prøvde Shine (rosa) etterpå og den er jeg veldig fornøyd med! Kommer til å kjøpe den fremover.
Gjest Sandbekken Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 hva var det som gjore at du ikke likte den volumsjampoen? ga den ikke volum?
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Sjekka nå, jeg har også den rosa
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er frisør, og må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om disse produktene engang før de kom på TV... så jeg regner med kvaliteten på det er samme som resten av shampoene som blir reklamert for er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå