Gjest Gjest_jente_* Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg og typen min bor på forskjellige plasser, og måten vi holder kontakt på er med frifamilie. Dette er noe vi har gjort i en lengre tid. Da typen min leste på tekst-tv igår leste han om at høy mobil forbruk kunne ende opp med at man får kreft. Og da var han helt i hundre og mente at vi burde kutte ut å heller gå over til fasttelefon heretter. Det er jo mye mer slitsomt å bruke det, med tanke på at jeg bor med foreldrene mine, og kan jo ikke sitte og prate i timer da. Syns det er dumt at han skal hekte seg opp i nyheter sånn, bare for at det er en helsefare, så må vi kutte det ut. Hvis man skal tenke på alt det man skal kutte ut for at man ikke skal bli syk på en eller annen måte, så tipper jeg at man blir dårlig av bare det, og ikke minst stresset. Hva hadde du gjort om typen din hadde sagt sånn til deg? Hadde du brydd deg om det, eller hadde du gitt blaffen?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Synes han er litt vel paranoid. Følte litt deja vu her. Jeg har også lest på tekstTV at man får kreft av mobiltelefoner. Men det var vel i 1993. Old news, man får kreft av alt, get over it
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Synes han er litt vel paranoid. Følte litt deja vu her. Jeg har også lest på tekstTV at man får kreft av mobiltelefoner. Men det var vel i 1993. Old news, man får kreft av alt, get over it Jeg syns dette er litt vel overdrivelse.. Ikke første gang heller. Altså man kan jo få andre kreft typer også, og det er ikke så lett for å beskytte seg mot. Mange ting man kan bli syk av, men man kan ikke ta alt så alvorlig, ikke når man er frisk i det minste.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Fortell han at man kan få kreft fra strålingen av tven også, slik at han ikke sitter foran den og sjekker tekst-tv hele tiden. :eeh:
Jade Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Husk å ikke ha trådløs fasttelefon, da. For de stråler mer enn mobiltelefoner. Dessuten kan han velge mobiler som har minst mulig stråling. Husk å heller ikke ha trådløst nettverk i huset!
stjernekyss Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Handsfree? Skype? Kjenner flere som er sånn. Tror ikke man skal kimse helt av det, men samtidig lever vi faktisk i en verden hvor det er strålinger hele tiden uansett. Skal man ta hensyn til alt sånn må man flytte ut i bushen. Men den virkelige saken her er jo.. hvem i all verden leser teksttv i 2009? :klø:
Gjest Purple Haze Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Kjæresten kjøpte sånn Bluetooth-dings til meg som man kan ha i øret, så slipper man sitte og holde telefonen hele tiden. Utrolig praktisk når man er i avstandsforhold og skravler myyyyye i telefonen. Og veldig kjekk når man kjører bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå