Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Skal på date til helgen men er lite kjendt på restaurantfronten i Oslo. Ønsker en rolig atmosfære, god mat og at prisene ikke er alt for stive.. Tips??
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Yayas Restaurant om du ikke ønsker at det skal være så stivt
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Habibi. Mye hvitløk, men så lenge man spiser det begge to, så...
miirrii Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Skal på date til helgen men er lite kjendt på restaurantfronten i Oslo. Ønsker en rolig atmosfære, god mat og at prisene ikke er alt for stive.. Tips?? Hei ta en tur på Dinner :D (stortingsgaten 22) Maten er helt nydelig, ganske stille der og perfekt sted hvis man vil prate og bli kjent, interiøret er også veldig fint. Ta en titt på siden http://www.dinner.no/ prisene er ikke akkurat billige, men maten er verdt det syns jeg, hovedrett ca 200-300 de har peiling på vin og de som jobber der er utrolig hyggelige PS: best å ringe å bestille Endret 27. oktober 2009 av miirrii
Wonders Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 nå dater jeg gubben på 8 året,,,men mange ganger er det verd å snakke om. Jeg skriver alt mitt på vibb.no Mange flotte steder vi har diskutert og gitt terningkast 1
Gjest Gjest_gunnar_* Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Arakatakas - ved siden av gamle torgata bad/rockefeller er fint.
Wonders Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 (endret) emil og samuel toppen av steen og strøm, fancy og deilig. Står fortsatt mye på www.vibb.no hellig for meg å forbrede meg litt der først. Endret 8. januar 2010 av Wonders 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå