Gjest r0za Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Har små pupper (75A) og har funnet en kjole jeg syntes er dødslekker. Den ser helt idiotisk ut med bh på, men er det helt teit å ikke bruke bh når man har små pupper? Blir jo ingen kløft og de blir veldig formløse, og de "henger nedover" om noen skjønner. Har også litt synelig forskjell på str på puppene, så er redd det blir veldig teit og at alle kan se at jeg har "hengepupper" i forskjellige størrelse
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 det er ikke teit,det kan være like fint som digre vulgære meloner. men hvis du ikke føler deg vel så kommer du sikkert ikke til å gå sånn.hilsen også små pupper
Gjest Vekje Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hva med selvklebende bh? Finnes på Cubus vertfall, og helt sikkert på h&m, lindex osv
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er av den oppfatning at alle, uansett små eller store pupper, må bruke bh. Synes det er utrolig stygt når jeg ser jenter uten bh, sorry ¨å måtte si det.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Heisann! Det kommer kanskje an på stoffet i kjolen også? Om det er tykt eller tynt, og hvordan den ser ut totalt sett, om du skjønner hva jeg mener. Om den er ála sommerkjole med trekanter der puppene er, eller om den er tanktop-aktig, en bar skulder etc. Jeg har heller ikke så store pupper, men det som styrer mitt valg om jeg går med eller uten bh (hvis vi kun tenker på dette med plagg som ikke passer med bh da, ikke generelt) er om brystvortene vil synes igjennom. Jeg har også synlig forskjell i størrelsen, men på meg syns det dessverre fordet om jeg har bh på... :o(
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Hva med selvklebende bh? Finnes på Cubus vertfall, og helt sikkert på h&m, lindex osv Jeg ville brukt en stroppeløs bh hvis det går. Selvklebende bh er ikke god å gå med.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Kommer an på stoffet. Dersom det er stivt og litt tykt kan det funke. Jeg ville ikke gått uten BH dersom stoffet var tynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå