thumbalina Skrevet 27. oktober 2009 #1 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg kom over en siden på NAV som sier at jeg kan få dekket noe av utgiftene til kiropraktor ved muskel og skjelettplager, men er det noen som vet hvordan jeg går frem for å få dette tilbake? Fant ikke noe skjema som tilhørte dette avsnittet.. Noen som vet? Behandling hos kiropraktor Du kan få stønad til behandling hos kiropraktor dersom du har muskel- eller skjellettplager. Du kan få stønad uten å ha henvisning fra lege. Stønad gis for opptil fjorten behandlinger per år. Stønaden er 115 kroner for førstegangsundersøkelse og 55 kroner per behandling. Kiropraktorene fastsetter selv pris på sine tjenester. Stønaden vil derfor normalt bare dekke en liten andel av de totale kostnadene. Behandling hos kiropraktor omfattes ikke av frikortordningene. Kiropraktoren kan henvise deg videre til legespesialist, røntgen eller fysioterapi. Kiropraktoren kan også sykmelde deg i opptil 12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blomsten81 Skrevet 15. august 2012 #2 Del Skrevet 15. august 2012 http://helfo.no/priv...iropraktor.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå