Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. november 2009 #21 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er 1,74 og bruker Falke Xl-varme og gode, og ikke noe strømpebuksesig.. Har funnet ut at det veldig behagelig med falke sine under buksa også. Så nå går i strømpebukser hele tiden om høsten og vinteren. Enig i at gode strømpebukser av kvalitet er best under bukser og bruker det hele tida nå. Jeg synes Cotton Touch er helt knall, akkurat passe varm og fremdeles ganske tynn. Ellers er Wolford Velvet de Luxe 66 også veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strømpebukse-gutt Skrevet 1. november 2009 #22 Del Skrevet 1. november 2009 Anbefaler forresten disse varmt; http://www.pantyhose-stockings-hosiery.com...-60-tights.html De er utrolig deilige å ha under f.eks jeans på en litt kald dag. Ellers kan jeg anbefale: Oroblu Chantal 120 tights og Oroblu satin 60 tights, de er gode å ha på og siger ikke ned. Disse får du kjøpt på Cubus faktisk, blant annet. Hilsen Strømpebukse-gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #23 Del Skrevet 4. november 2009 kupper tråden litt og spør om det samme, bare motsatte farger av det ts spør om, altså ALLE farger samtidig som det er varmt å gå med! Går nesten bare i kjoler, skjørt og tunikaer for tida (tror det har mye med de tøffe skoene mine å gjøre )men jeg finner bare triste høstfarger. Det kan ikke kvalifiseres som høstfarger engang, DØDSFARGER kaller vi dem heller. www.welovecolors.com Alle slags farger, og mønstre. De er ikke i ull, men de er ganske tykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. november 2009 #24 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er faktisk veldig fornøyd med strømpebuksene til Pierre Robert. Var litt skeptisk siden det er klær som selges i vanlig matbutikk, men de er både gode og myke. Jeg har en svart, middels tykk strømpebukse som er veldig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shakeitlikejello Skrevet 5. november 2009 #25 Del Skrevet 5. november 2009 Nå har jeg bestilt meg to svarte Falke strømpebukser som kan holde meg varm og stilig gjennom vinteren. Har ønske om å skaffe meg røde, hvite og marineblå strømpebukser/ tights etter hvert som garderoben blir utvidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. november 2009 #26 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg er også fornøyd med strømpebuksene fra Pierre Robert. Har noen grå og noen sorte - halvtykke, varme og pene strømpebukser. Lange i beina er de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bosabi Skrevet 6. november 2009 #27 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Innlegg redigert, se reglene om reklame og annonsering. vimse-mod. Endret 6. november 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå