Gå til innhold

Varme strømpebukser / tights

Gjest shakeitlikejello

Anbefalte innlegg

Gjest shakeitlikejello

Jeg er på utkikk etter varme strømpebukser / tights , altså jeg vil ha strømepbukser som kan brukes til kjole og skjørt på vinteren.

Jeg vil ha svarte og hvite ( helt hvite, ikke ivory) strømpebukser. Str: small. Hvor får jeg kjøpt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes lindex sine er best. HM blir litt kort i bena til meg, og jeg føler også de har dårligere strikk i livet slik at de lettere glir ned.

De nupper heller ikke så raskt som HM sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg er veldig fornøyd med h&m sine strømpebukser, hvertfall de i ull som er strikket. Passer perfekt til alt! :)

Jeg synes lindex sine er best. HM blir litt kort i bena til meg, og jeg føler også de har dårligere strikk i livet slik at de lettere glir ned.

De nupper heller ikke så raskt som HM sine.

Jeg synes HM og Lindex sine kan være helt greie men foretrekker å betale litt mer for god kvalitet. Falke, Oroblu og Wolford er gode merker. Jeg synes de holder lenger og derfor forsvarer det litt dyrere pris. I hvertfall Falke og Wolford skal ha varme strømpebukser i helt hvitt og svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shakeitlikejello
Jeg synes HM og Lindex sine kan være helt greie men foretrekker å betale litt mer for god kvalitet. Falke, Oroblu og Wolford er gode merker. Jeg synes de holder lenger og derfor forsvarer det litt dyrere pris. I hvertfall Falke og Wolford skal ha varme strømpebukser i helt hvitt og svart.

Hvor får jeg kjøpt Falke, Wolford og Oroblu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hvor får jeg kjøpt Falke, Wolford og Oroblu?

Det spørs hvor du bor. Hvis du bor i Oslo så er det en stor strømpeavdeling på Sten og Strøm som har mye forskjellig, ellers er det et par Wolford-butikker, en i Lille Grensen og en i Hegdehaugsveien. Ellers er det i mer spesielle undertøysforretninger som har slike merker foruten å kjøpe på nettet. Kanskje det er noen andre som vil anbefale nettbutikker. Jeg kjøper alltid i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lillian_*

Jeg kjøper stort sett Falke på nettet fra Mytights.com. Pundet er jo billig for tiden, så det blir billigere enn butikk.

Falke sine strømpebukser er veldig myke og behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen testet Pierre Robert sine strømpebukse, de skal ha flere i ull?

Helt greie, men de er ikke så tette, hvis du skjønner. Synes Woolford f.eks har mer tetthet i maskene, slik at de blir varmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greie, men de er ikke så tette, hvis du skjønner. Synes Woolford f.eks har mer tetthet i maskene, slik at de blir varmere.

Ja jeg forstår hva du mener :) Viktig at de er varme, vet du hvor man kan få kjøpt Wolford i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Har noen testet Pierre Robert sine strømpebukse, de skal ha flere i ull?

Jeg kjøpte et par av de i fjor. De er helt ok men inneholder ikke så mye ull og jeg syntes den raknet litt for fort. Da blir det ikke så billig likevel. Så det blir til at jeg kjøper kvalitet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker inn et lite spørsmål i denne tråden, jeg. Dere som har prøvd både Wolford og Falke - hvordan er lengden på Falke i fht Wolford? Utfra størrelseguiden til Falke bør jeg ha str XL (jeg er 1,79 høy), men det er det jo ingen som har... Jeg bruker L i Wolford, og de er akkurat passe lange. Jeg hater for korte strømpebukser som sagger i skrittet, og har dermed ikke turt på prøve Falke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg sniker inn et lite spørsmål i denne tråden, jeg. Dere som har prøvd både Wolford og Falke - hvordan er lengden på Falke i fht Wolford? Utfra størrelseguiden til Falke bør jeg ha str XL (jeg er 1,79 høy), men det er det jo ingen som har... Jeg bruker L i Wolford, og de er akkurat passe lange. Jeg hater for korte strømpebukser som sagger i skrittet, og har dermed ikke turt på prøve Falke. :ler:

Jeg er ca like høy som deg men bruker XL i Wolford fordi de er litt romsligere, og det trenger jeg... XL i Falke passer også bra men jeg har ikke funnet Falke XL i ull selv om det står bakpå at det også skal finnes. Jeg har ikke prøvd Falke i L nettopp av samme grunn som deg. Falke har både en tykk og tynn i bomull som fås i XL og de er så absolutt lange nok. De vil jeg anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

kupper tråden litt og spør om det samme, bare motsatte farger av det ts spør om, altså ALLE farger samtidig som det er varmt å gå med! Går nesten bare i kjoler, skjørt og tunikaer for tida (tror det har mye med de tøffe skoene mine å gjøre :fnise: )men jeg finner bare triste høstfarger. Det kan ikke kvalifiseres som høstfarger engang, DØDSFARGER kaller vi dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Missy_*

Enig med Lillian, kjøp på den engelske nettbutikken mytights.com.

Jeg er 1,74 og bruker Falke Xl-varme og gode, og ikke noe strømpebuksesig.. Har funnet ut at det veldig behagelig med falke sine under buksa også. Så nå går i strømpebukser hele tiden om høsten og vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shakeitlikejello

Ser at noen av dere anbefaler mythights.com, syns ofte det er enklere å finne akkurat hva jeg leter etter på nettet. Men med moms på 25 % og postens gebyr på 103? blir det ikke så billig allikevel. Skriver mytights.com ned verdien på pakkene?

De hadde mye jeg kunne tenkt meg nemlig.

Til de brukerne som etterrlyste varme tights i farger så hadde de noen modeller i 20 forskjellige farger på mytights.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strømpebukse-gutt

I Trondheim får du kjøpt Wolford på Estetique på Trondheim Torg.

De har et utrolig bra utvalg, og en fantastisk service.

Anbefaler de, da jeg handler masse strømpebukser der! :)

Obs, både Wolford og Falke kan virke litt store i størrelsen, så hvis du er i tvil, gå ned en str. og den passer perfekt.

Hilsen

Strømpebukse-gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...