Gå til innhold

influensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er deres tanker når det gjelder svineinfluensaen? er det virkelig så ille som mediaen vil ha det til?

eller overdriver de den veldig?

jeg jobber i barnehage og vi har enten fått svineinfluensaen eller noe annet virus som gjør at barn får masse feber... er akkurat nå mange 5 åringer som har det men nesten ikke noen andre ikke ansatte heller.. er det sånn men denne som med andre influensaer at noen ikke får den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror "noen" ikke vil få denne influensaen, men de fleste vil nok nå bli smittet (70-80 % ??).

Smitten er nå kommet så langt at det ikke bare er direkte "menneske til menneske" ettersom smitten nå i langt større grad spres i luften (aitcondition på jobb, kjøpesenter, etc).

Skrevet

Influensaen har vært "hauset" opp i media tidligere i år, men nå er den her.

På ene skolen her har over 50 % vært borte. Flere med påvist svineinfluensa, de andre med like symptomer men ikke testet.

Her i huset har/er alle syke, og jeg kan si at jeg er glad vi ikke er hardere rammet. Selv har jeg hatt høy feber, vondt i hele kroppen, ikke matlyst, hoster stygt, veldig vondt i hodet. Ungene samme symptomer, ene veldig syk og den andre litt mindre. Når det slo til samtidig på oss alle tre er jeg glad for at ungene er blitt "store". Ikke enkelt å ta seg av to syke barn når jeg selv knapt klarte stå på bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...