Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke rett sted å poste, men prøver likevel.

Kjæresten min ønsker seg ny toalettmappe, og jeg har letet gjennom hele nettet (føles iallfall sånn!) etter en brukbar en, men finner jo ingenting! =S Noen som har noen tips til gode sider? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kjæresten min ønsker seg ny toalettmappe, og jeg har letet gjennom hele nettet (føles iallfall sånn!) etter en brukbar en, men finner jo ingenting! =S Noen som har noen tips til gode sider? :)

kjøpte en fin toalettmappe i skinn til min kjæreste for et par uker siden, på cubus. tror det var bjørn borg.. veldig enkel og fin, sort.

Gjest Eurodice
Skrevet

Toalettmapper får du kjøpt i veskebutikker, parfymerier, i butikker som Cubus, som en annen nevnte. Bor du langt fra slike butikker siden du leter på internett?

Gjest Spinell
Skrevet

Sportsbutikker har også unisex-/herretoalettmapper.

Skrevet

Var faktisk innom Cubus isted og fant en fin en fra Bjørn Borg! :) Trodde de bare hadde sånne megastygge der, men tok visst feil! :fnise:

Skrevet

Vita hadde i alle fall en rutete (noe á la wannabe-Burberry) en tid tilbake, den var superfin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...