Pomeline Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje ikke rett sted å poste, men prøver likevel. Kjæresten min ønsker seg ny toalettmappe, og jeg har letet gjennom hele nettet (føles iallfall sånn!) etter en brukbar en, men finner jo ingenting! =S Noen som har noen tips til gode sider?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje ikke rett sted å poste, men prøver likevel. Kjæresten min ønsker seg ny toalettmappe, og jeg har letet gjennom hele nettet (føles iallfall sånn!) etter en brukbar en, men finner jo ingenting! =S Noen som har noen tips til gode sider? kjøpte en fin toalettmappe i skinn til min kjæreste for et par uker siden, på cubus. tror det var bjørn borg.. veldig enkel og fin, sort.
Gjest Eurodice Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje ikke rett sted å poste, men prøver likevel. Kjæresten min ønsker seg ny toalettmappe, og jeg har letet gjennom hele nettet (føles iallfall sånn!) etter en brukbar en, men finner jo ingenting! =S Noen som har noen tips til gode sider? Toalettmapper får du kjøpt i veskebutikker, parfymerier, i butikker som Cubus, som en annen nevnte. Bor du langt fra slike butikker siden du leter på internett?
Gjest Spinell Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Sportsbutikker har også unisex-/herretoalettmapper.
Pomeline Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 Var faktisk innom Cubus isted og fant en fin en fra Bjørn Borg! Trodde de bare hadde sånne megastygge der, men tok visst feil!
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Vita hadde i alle fall en rutete (noe á la wannabe-Burberry) en tid tilbake, den var superfin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå