Gå til innhold

Fra ons til kk?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et ons med en kompis av en kompis til kjæresten til en venninne (Oi, den var innviklet) forrige helg. Det var hyggelig og vi hadde bra sex og var ikke noe kleint dagen derpå. Jeg bor egentlig veldig langt unna han, men er på besøk her i noen uker og hadde vært kjekt å ha en liten flørt mens jeg er her. Men vi utvekslet ikke noe tlfnr eller noe slikt da vi dro hver til vårt og jeg lurer nå på om det blir feil å ta kontakt med han. Har ikke hatt noe problem med å finne han på Facebook og vi har et par felles venner der. Jeg er som sagt ikke interessert i noe seriøst, bare i det fysiske, men hva syns dere jeg skal gjøre? Gi f*** i det, eller hoppe i det og sende han en fbmld? Ville dere gutter syns det var kult, eller rart?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde et ons med en kompis av en kompis til kjæresten til en venninne (Oi, den var innviklet) forrige helg. Det var hyggelig og vi hadde bra sex og var ikke noe kleint dagen derpå. Jeg bor egentlig veldig langt unna han, men er på besøk her i noen uker og hadde vært kjekt å ha en liten flørt mens jeg er her. Men vi utvekslet ikke noe tlfnr eller noe slikt da vi dro hver til vårt og jeg lurer nå på om det blir feil å ta kontakt med han. Har ikke hatt noe problem med å finne han på Facebook og vi har et par felles venner der. Jeg er som sagt ikke interessert i noe seriøst, bare i det fysiske, men hva syns dere jeg skal gjøre? Gi f*** i det, eller hoppe i det og sende han en fbmld? Ville dere gutter syns det var kult, eller rart?

Bare du er tydelig på at det er en knullekompis du er ute etter og ikke en kjæreste må da det være helt ok. Det som gjør en gutt betenkt i en slik situasjon er først og fremst om man skulle mistenke at hun egentlig ønsker noe mer. For man har jo ikke lyst til å vikle seg inn i noe som man senere må vikle seg ut av, gjerne med fare for å såre noen. Så lenge han skjønner at alt du vil er å knulle, kan jeg ikke tenke meg at han skulle reagere negativt på at du tar kontakt.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7438794
Del på andre sider

Vi bor jo så langt fra hverandre så jeg hadde aldri orket å starte noe mer seriøst enn et fysisk forhold så det er ikke noe problem for at jeg skal legge noe mer i det ihvertfall.

Du syns ikke det blir litt rart å ta kontakt når vi ikke utvekslet noe tlfnr? Jeg fant han på facebook av meg selv

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7438875
Del på andre sider

Vi bor jo så langt fra hverandre så jeg hadde aldri orket å starte noe mer seriøst enn et fysisk forhold så det er ikke noe problem for at jeg skal legge noe mer i det ihvertfall.

Du syns ikke det blir litt rart å ta kontakt når vi ikke utvekslet noe tlfnr? Jeg fant han på facebook av meg selv

Ikke noe å tenke så mye over, bare ta kontakt og se om han er interessert.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7438903
Del på andre sider

Gjest ung kvinne
Bare du er tydelig på at det er en knullekompis du er ute etter og ikke en kjæreste må da det være helt ok. Det som gjør en gutt betenkt i en slik situasjon er først og fremst om man skulle mistenke at hun egentlig ønsker noe mer. For man har jo ikke lyst til å vikle seg inn i noe som man senere må vikle seg ut av, gjerne med fare for å såre noen. Så lenge han skjønner at alt du vil er å knulle, kan jeg ikke tenke meg at han skulle reagere negativt på at du tar kontakt.

Hvordan kan du umiddelbart anta at HAN ikke er interessert i noe mer? Er det en selvfølge at en gutt aldri vil være interessert i noe mer enn en knullekompis??

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7441540
Del på andre sider

Hvordan kan du umiddelbart anta at HAN ikke er interessert i noe mer? Er det en selvfølge at en gutt aldri vil være interessert i noe mer enn en knullekompis??

Hadde han vært interessert i noe mer ville han vel sikret seg mobilnummeret hennes i det minste. Tar også utgangspunkt i en virkelighet der gutter har sex med mange flere jenter enn de kunne tenke seg å bli sammen med, så sannsynligheten for at hun tilhører det lille mindretallet er i utgangspunktet liten.

I tillegg forstod jeg spørsmålet som at TS var redd hun kunne komme til å virke påtrengende, og da var mitt poeng at det neppe ville oppleves sånn med mindre han trodde hun var ute etter noe mer. Om han selv skulle ønske noe mer ville han jo i hvert fall ikke oppfatte henne som påtrengende, så den muligheten trengte man ikke bekymre seg for.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7441584
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestkvinne

Gi det opp ! Han blir bare inbildsk om du tar kontakt etterpå og tror du er blitt forelsket eller er ute etter seriøst forhold eller giftermål ... typisk menn .Så blir han redd deg - og trekker seg vekk ! Så innbildsk er de ! De tror jenter ALDRI kan skille mellom ren fysisk sex og følelser . Skal du ta kontakt - må du presisere tydelig at det er KUNN SEX du er ute etter ... for å ikke skremme han .

Evt . vil du ha et nytt knull med han - er det bedre å bare plukke han opp på puben / baren du vet han vanker , si du var svært fornøyd med første natt - og spørre om han er klar for en natt til ? Jævlig når kvinner må være på hugget for å få seg noe mer etterpå ..Er jo så utrolig turn-on med et vellykka ONS ... klart man er litt kåt på personen etterpå også . Helt naturlig - de har jo satt hormonene og driftene i gang etter å ha ligget i " dvale " !.he he lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7443174
Del på andre sider

Gjest ung kvinne

Hadde han vært interessert i noe mer ville han vel sikret seg mobilnummeret hennes i det minste. Tar også utgangspunkt i en virkelighet der gutter har sex med mange flere jenter enn de kunne tenke seg å bli sammen med, så sannsynligheten for at hun tilhører det lille mindretallet er i utgangspunktet liten.

En dritbra ons må da gi inntrykk hos gutter også? Hvor ofte skjer det at det er skikkelig digg egentlig? Noe som igjen setter igang hormoner,lyst og begjær etter den personen som igjen er et tegn på kjemi som så potensielt kan lede til noe mer?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7443372
Del på andre sider

Jeg syns du skal kjøre på. Bare si at du syns det var en bra natt, og at du gjerne kunne tenke deg å gjøre det igjen. Gjør det på en humoristisk måte, og vær tydelig på at du bare er ute etter det fysiske, så er han sikkert helt med..

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7444451
Del på andre sider

En dritbra ons må da gi inntrykk hos gutter også? Hvor ofte skjer det at det er skikkelig digg egentlig? Noe som igjen setter igang hormoner,lyst og begjær etter den personen som igjen er et tegn på kjemi som så potensielt kan lede til noe mer?

Jeg tror dette med at god sex fremkaller følelser er mer et jentefenomen. Skal ikke påstå at det ikke av og til kan påvirke følelsene også hos menn, men det er vel heller slik at hvis det ikke klaffer seksuelt kan det dempe litt av interessen, om han i utgangspunktet skulle være interessert i noe mer.

Men om du ikke er kjærestemateriale i utgangspunktet tror jeg ikke det hjelper så mye om sexen er aldri så heftig. Det du vinner er kanskje at han kan ønske å ha deg som knullekompis. For menn er sex og følelser to forskjellige ting. Man vil gjerne ha god seksuell kjemi med en kjæreste, men man kan ha like god seksuell kjemi med jenter man aldri kunne tenke seg å bli sammen med.

Så selv om jenter med midt-på-treet-utseende kan velge på øverste hylle ute på byen og få med seg en av de kjekkeste mennene, er det ikke bare å gi ham en kjempeopplevelse så blir han interessert i deg på en mer romantisk måte. Dessverre. Kjekke menn er lette å få i seng, men det går ingen snarvei derfra til kjæresteforhold og samboerskap.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7444687
Del på andre sider

Jeg har nå skrevet til han og fått svar og er nå venner på facebook. Vi har begge lyst å ta en reprise av helgen så det lønte seg å ta kontakt :)

Og når det gjelder det der med at en jente som er midt-på-treet når det gjelder utseende, kan velge mellom kjekke gutter dersom de vil ha seg et ons er jeg helt enig. Det er mye lettere for oss jenter, men denne gangen er jeg (i fare for å virke innbilsk) rimelig sikker på at jeg er minst like attraktiv som han.

Men takk for alle svar! Fikk det som jeg ville :lur:

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7444779
Del på andre sider

Gjest ungkvinne
Jeg tror dette med at god sex fremkaller følelser er mer et jentefenomen. Skal ikke påstå at det ikke av og til kan påvirke følelsene også hos menn, men det er vel heller slik at hvis det ikke klaffer seksuelt kan det dempe litt av interessen, om han i utgangspunktet skulle være interessert i noe mer.

Men om du ikke er kjærestemateriale i utgangspunktet tror jeg ikke det hjelper så mye om sexen er aldri så heftig. Det du vinner er kanskje at han kan ønske å ha deg som knullekompis. For menn er sex og følelser to forskjellige ting. Man vil gjerne ha god seksuell kjemi med en kjæreste, men man kan ha like god seksuell kjemi med jenter man aldri kunne tenke seg å bli sammen med.

Så selv om jenter med midt-på-treet-utseende kan velge på øverste hylle ute på byen og få med seg en av de kjekkeste mennene, er det ikke bare å gi ham en kjempeopplevelse så blir han interessert i deg på en mer romantisk måte. Dessverre. Kjekke menn er lette å få i seng, men det går ingen snarvei derfra til kjæresteforhold og samboerskap.

jeg er enig med deg når det gjelder at mindre pene jenter kan få seg med gutter med bedre utseende og at da han ikke er interessert i noe mer. Men, hva hvis man er i samme sjikt utseendemessig, da er det større sjans for jenta?

Er det mer stas eller interessant å få med seg en digg dame hjem? Vil gutter da lettere få følelser?

Er det hva du prøver å si??

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7444842
Del på andre sider

Jeg har nå skrevet til han og fått svar og er nå venner på facebook. Vi har begge lyst å ta en reprise av helgen så det lønte seg å ta kontakt :)

Og når det gjelder det der med at en jente som er midt-på-treet når det gjelder utseende, kan velge mellom kjekke gutter dersom de vil ha seg et ons er jeg helt enig. Det er mye lettere for oss jenter, men denne gangen er jeg (i fare for å virke innbilsk) rimelig sikker på at jeg er minst like attraktiv som han.

Men takk for alle svar! Fikk det som jeg ville :lur:

Der kan du se. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7444854
Del på andre sider

Annonse

jeg er enig med deg når det gjelder at mindre pene jenter kan få seg med gutter med bedre utseende og at da han ikke er interessert i noe mer. Men, hva hvis man er i samme sjikt utseendemessig, da er det større sjans for jenta?

Er det mer stas eller interessant å få med seg en digg dame hjem? Vil gutter da lettere få følelser?

Er det hva du prøver å si??

Klart det er mer stas med en ordentlig pen jente. Og selv om de 20-30% mest populære guttene kanskje står for 70-80% av den tilfeldige sexen fordi man også puler litt nedover i divisjonene, er det nok gjerne slik at man finner seg kjærester på eget nivå.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7444921
Del på andre sider

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/447938-fra-ons-til-kk/#findComment-7445499
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...