Breakeven Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har sett den? Den skal visst være i samme sjangre som Blair Witch Project, og en av tidenes mest skremmende skrekkfilmer. Står at den kommer til Norge 4 desember.. http://www.youtube.com/watch?v=OSSqxrh5kp8
Megana Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har sett den, desidert en av de mer skremmende filmene jeg har sett Anbefales på det sterkeste, men ikke om du er alene hjemme og har en tendens til å bli litt skremt av slike filmer
TittTitt Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Huff, jeg har sett klipp av den, og vet ikke om jeg tørr se den. Fyttigrisen!
pittie Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Skal se den nå, hjemmealene og greier. Skal bli spennende. *holder gjemmesegbak-puta klar*
pittie Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Skal se den nå, hjemmealene og greier. Skal bli spennende. *holder gjemmesegbak-puta klar* By far dummeste ideen jeg har hatt i år. Se denne alene i senga.
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 By far dummeste ideen jeg har hatt i år. Se denne alene i senga. Jeg har også sett den og er utrolig takknemlig for at jeg hadde noen å se den sammen med og sove med.. kjempe skummel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå