Gå til innhold

Fikse håret selv

Anbefalte innlegg

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg skal gifte meg i begynnelsen av november og skal ikke ha et veldig stort bryllup (skal bare vært oss to og to vitner). Men jeg har alikevel lyst til å gjøre noe fint med håret, uten å dra til frisør. Bryllupet er klokka 11 på formiddagen, så all verdens med tid har vi ikke.

Derfor lurte jeg på om dere hadde noen tips til noen fine frisyrer som jeg lett kan fikse selv:) Gjerne også med en "bruksanvisning". Håret mitt rekker til der bhn starter, og jeg har pannelugg. Skal klippe tupper og farge det hos frisør en stund før dagen.

Jeg liker godt denne frisyren:

http://www.haircomesthebride.com/images/20...ngton%20033.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg skal gifte meg i begynnelsen av november og skal ikke ha et veldig stort bryllup (skal bare vært oss to og to vitner). Men jeg har alikevel lyst til å gjøre noe fint med håret, uten å dra til frisør. Bryllupet er klokka 11 på formiddagen, så all verdens med tid har vi ikke.

Derfor lurte jeg på om dere hadde noen tips til noen fine frisyrer som jeg lett kan fikse selv:) Gjerne også med en "bruksanvisning". Håret mitt rekker til der bhn starter, og jeg har pannelugg. Skal klippe tupper og farge det hos frisør en stund før dagen.

Jeg liker godt denne frisyren:

http://www.haircomesthebride.com/images/20...ngton%20033.jpg

eeh er det så lurt a? hos frisør blir det garantert bra resultat da

Gjest WendyClear
Skrevet
eeh er det så lurt a? hos frisør blir det garantert bra resultat da

Får ikke tid til å dra til noe frisør før vielsen. Den er såpass tidlig at ingen frisører er åpnet enda. Bryllupet skal som sagt ikke være noe stort heller og vi vil ikke bruke så mye penger på det, men jeg vil jo se ekstra fin ut for det :)

Skrevet

For å få den frisyren må du rulle opp håret hvis du ikke har krøller. Men ellers er det lettvint å dra noen fjoner bakover og feste innimellom med små spenner, og en pyntespenne.

Gjest Bianca26
Skrevet
Får ikke tid til å dra til noe frisør før vielsen. Den er såpass tidlig at ingen frisører er åpnet enda. Bryllupet skal som sagt ikke være noe stort heller og vi vil ikke bruke så mye penger på det, men jeg vil jo se ekstra fin ut for det :)

å ok

Gjest WendyClear
Skrevet
For å få den frisyren må du rulle opp håret hvis du ikke har krøller. Men ellers er det lettvint å dra noen fjoner bakover og feste innimellom med små spenner, og en pyntespenne.

Takk takk :)

Tenkte jeg måtte fram med krølltang jeg. Sover man med ruller i håret da eller? Og hvilken størrelse burde de være for å få den typen krøller? Er ikke så dreven på det der.. har stort sett bare retta håret:P

Skrevet

Den var jo kjempelekker!

Håret mitt er immunt mot styling, så jeg skal til frisør, men om håret ditt er mottakelig for krølltang eller hårruller, er det ikke no problem.

Du kan (og bør) jo prøve frisyren på forhånd, øve deg på å ordne den og sånn.

Gjest WendyClear
Skrevet
Den var jo kjempelekker!

Håret mitt er immunt mot styling, så jeg skal til frisør, men om håret ditt er mottakelig for krølltang eller hårruller, er det ikke no problem.

Du kan (og bør) jo prøve frisyren på forhånd, øve deg på å ordne den og sånn.

Ja jeg hadde helt klart tenkt å øve meg :) Litt kjipt å stå nede i nederland med en kjempekrøll av en frisyre og ingen frisører åpne :S hehe

Skrevet

Jeg tror mest på varmruller til den frisyren. men ØV først! Det er ikke alle som får fine krøller/fall med varmruller (bl.a meg ;) ).

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Hva med denne? Virker ikke så altfor vanskelig å sette opp selv hvis du øver deg påforhånd og kanskje får litt hjelp av forloveren din?

Wedding Obsession

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet
Hva med denne? Virker ikke så altfor vanskelig å sette opp selv hvis du øver deg påforhånd og kanskje får litt hjelp av forloveren din?

Wedding Obsession

PS! Det står også forklaring steg for steg hvordan du gjør det.. :jepp:

Det finnes forresten mange filmer på YouTube om åssen style sin egen frisyre.

Masse lykke til! :)

Gjest WendyClear
Skrevet

Wedding Obsession

den var fin :) Tror den passer fint med lugg også, som jeg har ^^

Får prøve meg litt fram, krøllinga kommer jeg nok til å streve litt med:P hehe

Skrevet

Så lenge du ikke er så dreven i dette som du selv sier så ville jeg brukt en krølltang, da har du mer kontroll på hvordan krøllene blir for med varmruller kan krøllene bli litt slette og holder ikke så lenge, er også lett å få en "knekk" i krøllene når en bruker ruller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...