Gjest TS Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Skal lage en del opp nå til julemarked på skolene til ungene mine. Og i den forbindelse så lurer jeg litt på hva jeg skal lage. Hva ville du kjøpt et slikt sted?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Mat eller varer? Av sistnevnte ville jeg kjøpt smekker, forklær og andre småting som vi uansett trenger og som gjerne kan være hjemmesydd.
Tante Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 kommer jo veeeldig an på hva du driver med. matlaging? strikking? hekling? søm? snekring? dorullnisser? kortlaging? Veldig vanskelig å si. Julekort, ullsokker, lefse, flatbrød, smør, smykker, mobilpynt, barneklær
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Mat eller varer? Av sistnevnte ville jeg kjøpt smekker, forklær og andre småting som vi uansett trenger og som gjerne kan være hjemmesydd. Kan levere begge deler. Dette er ting som selges til inntekt for klassene, så selv har jeg ingen gevinst. Men smekker og forklær var en god ide. Takk kommer jo veeeldig an på hva du driver med. matlaging? strikking? hekling? søm? snekring? dorullnisser? kortlaging? Veldig vanskelig å si. Julekort, ullsokker, lefse, flatbrød, smør, smykker, mobilpynt, barneklær Det meste Har faktisk ikke tenkt på takkebakst. Men kan jo lage flatbrød og tørrlefser som holder seg litt. Ullsokker har jeg produsert i lange baner, og sender en del av overskuddet til julemarkedet. Barneklær var også en god ide. Takk Ullsokker Takk Ullsokker blir det mange av
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Ting jeg kunne ha kjøpt på et julemarked: - brente mandler - hjemmelagde karameller - forkle, grytekluter, kuver brikker - løper - hjemmelagde julekort - sildeblanding (tomatsild, sennepsild osv) - juletrefot
Gjest TS Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Ting jeg kunne ha kjøpt på et julemarked: - brente mandler - hjemmelagde karameller - forkle, grytekluter, kuver brikker - løper - hjemmelagde julekort - sildeblanding (tomatsild, sennepsild osv) - juletrefot Her kommer det kjempegode forslag på løpende bånd. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå