Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Driver så smått med scrapbooking og begynner å bli mer eller mindre hekta. Men finnes det flere butikker enn Nille, Notabene og Panduro som selger Scrapbook-greier? Untatt nettbutikker da selvfølgelig. Tar i mot alle forslag med glede, men har noen noen billigere butikker de vet om (kan også være nettbutikk uten alt for mye i porto osv) blir jeg super glad for det!:D
Supramundane Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Driver så smått med scrapbooking og begynner å bli mer eller mindre hekta. Men finnes det flere butikker enn Nille, Notabene og Panduro som selger Scrapbook-greier? Untatt nettbutikker da selvfølgelig. Tar i mot alle forslag med glede, men har noen noen billigere butikker de vet om (kan også være nettbutikk uten alt for mye i porto osv) blir jeg super glad for det!:D Det finnes jo en hel del lokale scrappebutikker, så hvis du sier hvor du bor, eller nærmeste "ordentlige by", så hjelper det litt. Jeg er stor tilhenger av å handle på nettet. Min desidert største favoritt er Papirloftet, og så følger Bikuben. Andre som kan nevnes er Papir i Hjertet, Hobbykroken, HappyHobby, Steffens, Papirgleder osv osv osv.
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Ok:) Jeg bor i Halden.. Her er det ikke så mye å velge mellom av butikker. Nille og Notabene bare. Så bor jeg jo rett ved svenskegrensa og Nordby kjøpesenter. Her er det en del butikker, men bare Panduro jeg har funnet scrapbook-greier i. Og der er det jo ikke akkurat billig heller.. Hvor mye betaler du i frakt osv i disse nettbutikkene?
Supramundane Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Som regel har de fleste en fast porto på 50kr. Det er ikke så ille syns jeg. Papirloftet har også en slik ordning at hvis man handler for over 750kr, så får man gratis porto. Jeg pleier som regel å benytte meg av det.
-hild Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Det er en butikk i Halden, i gågata som har noe. Det er vel egentlig en sybutikk tror jeg (og det er ikke akkurat billig!) Hvis du tar turen til Sarpsborg, så ligger Scrappiness http://www.scrappiness.no/ der, og de har veldig bra utvalg! Der er det kurs og treff også, så det er muligheter for den som ønsker å lære mer
Saeria Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Vil du handle fra eBay, så kan jeg anbefale creative framing and scrapbooking sin butikk. ber du om det, så deler de opp det du kjøper, slik at det ikke blir mer enn 200 kroner pr. forsendelse. Da må du selvsagt betale frakt pr. pakke. Veldig greit dersom du finner noe der som du ikke finner i norske nettbutikker.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Etter noen år som scrapper og mye handling fra utlandet og ebay har jeg nå funnet ut at det ikke er noe å spare på det, og jeg finner ikke det jeg vil ha samlet. Jeg handler på papirloftet fordi de har alt jeg ønsker og mer til. Billig og bra, med kjempeutvalg. Utvalget her i Norge er noe av det beste i verden, fordi scrapbooking har blitt så stort her. Ute på reiser og i utenlandske nettbutikker finner jeg ikke så mye spennende dessverre.
Supramundane Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Enig med gjest! I tillegg føler jeg det er mye "juggel" på amerikanske nettbutikker... Ting som i alle fall ikke faller i smak hos meg.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 På www.kreativhobby.no handler jeg en del
mettesom Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Det finnes jo en hel del lokale scrappebutikker, så hvis du sier hvor du bor, eller nærmeste "ordentlige by", så hjelper det litt. Jeg er stor tilhenger av å handle på nettet. Min desidert største favoritt er Papirloftet, og så følger Bikuben. Andre som kan nevnes er Papir i Hjertet, Hobbykroken, HappyHobby, Steffens, Papirgleder osv osv osv. Er det noen som har nevnt Minnehjørnet på Ski? Kjempe mye fint! sjekk hjemmesiden (den er veldig rotete, men hvis man leter litt så finner man )
Supramundane Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Papirplaneten.no er også verdt en titt!
Gjest muriepurie Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Jeg anbefaler bikuben.com. De har veldig veldig veldig mye bra. Men har vel selv erfart at scrapbooking ikke er en billig hobby.. desverre, men utrolig gøy
Montezuma Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 (endret) Det er absolutt billigst på nettet, så jeg shopper bare der. Unntatt hvis jeg finner supertilbud i butikker. Panduro er kjempedyrt, men handler der innimellom når de har 70%-salg. Ellers er det Anitas hobby i Moss (også kjempedyrt), og Minnehjørnet i Ski kan absolutt anbefales! Hvis du går inn på scrapping.no så har de en butikkoversikt. Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Endret 21. november 2009 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Det er billigst på nett, og papirloftet er den beste butikken. Styr unna panduro. Det er minst dobbel pris på mange av de samme tingene som papirloftet har. Når det er salg på panduro går det an, men det er jo som oftest det de ikke får solgt som ligger i kurvene og det frister ikke meg så veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå