*Lillian* Skrevet 17. august 2003 #1 Del Skrevet 17. august 2003 Skal brenne CD med sanger til min venninne, sanger om vennskap og om "I'll be there for you" osv...Sånn at hun vet at jeg alltid er her :blunke: Men jeg trenger tips! Mange tips! Fort! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #2 Del Skrevet 17. august 2003 That's what friends are for Friends-sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2003 #3 Del Skrevet 17. august 2003 James Taylor - You've got a friend Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 17. august 2003 #4 Del Skrevet 17. august 2003 Halvdan Sivertsen har en flott en. Vet ikke helt hva den heter, kanskje bare Venner. Refrenget går slik: "Hver gang vi møtes har vi det bra! Vi e venna førr livet. Sånne gode å ha. a. a. a. a. a. aaaaa! " Veldig fin altså! Ellers "Gje meg handa di, ven! " tror den fins innspilt med Sondre Bratland, kanskje også hu derre ..... Kråkevik, ja. Fin ide til gave altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. august 2003 #5 Del Skrevet 17. august 2003 Mariah Carey's - I'll be there Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 17. august 2003 #6 Del Skrevet 17. august 2003 - Bridge over troubled water - kanskje Old friends også? (Simon and Garfunkle) - Lean on me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 18. august 2003 Tusen takk for tips! :D Så langt har jeg fått tak i sanger som jeg føler kan passe til min venninne: * Eg ser (noen ser på det som en kjærlighetssang, men den kan egentlig like godt passe til en god venninne) * With a little help from my friends * I'll be there for you (fra Friends) * You've got a friend * Best friends * Friends will be friends *A friend like you * Friends forever * That's what friends are for * Anytime you need a friend * Best friends forever Venter på "Lean on me" og "Dear friend". Jeg har ikke hørt alle sangene, så jeg sitter og hører gjennom dem nå for å se om de passer. Flere tips mottas med takk Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 18. august 2003 Er forresten ikke "I'll be there" (Anytime you need a friend) med Mariah Carey egentlig litt kjærlighetssang? Hun synger bl.a. "....I will love you endlessly......" Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. august 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 18. august 2003 Også oppdaga jeg plutselig at "Anytime you need a friend" og "I'll be there" med Mariah Carey er to forskjellige sanger........... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2003 #10 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke noe forslag, men ville bare si at jeg synes det var en god idè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 18. august 2003 #11 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg synes Brandy med My best friend eller noe sånn er ganske stilig... Den brukte jeg som den første sangen på en cd jeg lagte til min venninne!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. august 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 18. august 2003 Disse sangene ble det i denne rekkefølgen: 1. "I'll be there for you" (The Rembrandts) 2. "Eg ser" (Bjørn Eidsvåg) 3. "Best friends forever" (Tweenies) 4. "You've got a friend" (James Taylor) 5. "Friends will be friends" (Queen) 6. "A friend like you" (Geoff Moore) 7. "Best friend" (Brandy) 8. "Friends forever" (Thunderbugs) 9. "Graduation (Friends forever)" (Vitamin C) 10. "Lean on me" (Bill Withers) 11. "Bridge over troubled water" (Simon & Garfunkel) 12. "I'll be there" (Mariah Carey) 13. "That's what friends are for" (Dionne Warwick m.fl.) 14. "With a little help from my friends" (Macy Gray - LIVE) Tror dere det vil bli en fin venninne-CD eller? Med tekstene tenker jeg mest på da, da :blunke: Tusen takk for alle tips!! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 19. august 2003 #13 Del Skrevet 19. august 2003 Wind beneath my wings - Bette Midler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 19. august 2003 #14 Del Skrevet 19. august 2003 Lillian, jeg tror det blir en kjempefin cd! Jeg ville ihvertfall blitt veldig glad hvis venninnen min hadde ordnet en sånn cd til meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå