Gjest Ny Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hvor vanlig er det for lesbiske å bruke strap-on, noen som vet noe om dette?
Rimmern Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Det varierer nok en del. For enkelte gir det en uvelkommen assosiasjon til pikkm, og er lite interessant. Andre bruker det flittig. Det er egentlig som homofile og analsex - enkelte vil ikke ha noe med det å gjøre, mens andre knuller i vei.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hvor vanlig er det for lesbiske å bruke strap-on, noen som vet noe om dette? Er mer nysgjerrig på om det er noen kvinner som bruker det på sine menn, ikke at jeg...........kremt......ahem.....syntes noe særlig om den slags
Gjest Marlo Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Det finnes mange kvinner som bruker dette på sine menn også ja.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Det finnes mange kvinner som bruker dette på sine menn også ja. Jasså, kjenner du noen personlig eller?
Gjest Marlo Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Jasså, kjenner du noen personlig eller? Jeg vet om et par som har gjort dette ja, hvordan det?
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vet om et par som har gjort dette ja, hvordan det? Bare nysgjerrig Til TS, ikke meningen å kuppe tråden din, beklager det.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Hvor vanlig er det for lesbiske å bruke strap-on, noen som vet noe om dette? Vanskelig å si hvor vanlig det er. Jeg er selv lesbisk, men har aldri brukt det.
pittie Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Er mer nysgjerrig på om det er noen kvinner som bruker det på sine menn, ikke at jeg...........kremt......ahem.....syntes noe særlig om den slags På et kvinnfolk kunne jeg tenkt å gjort det, men å blotte mannen min på den måten og ta fra ham makten er heller uinteressant.
MissCoverdale Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 På et kvinnfolk kunne jeg tenkt å gjort det, men å blotte mannen min på den måten og ta fra ham makten er heller uinteressant. Hvis dette var noe han virkelig ville da? Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort hvis kjæresten min hadde ønsket det. På den ene siden så vil jeg være med å oppfylle fantasiene hans, mens på den andre siden tenner det meg ikke i det hele tatt.
Gjest R Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 Hvor vanlig er det for lesbiske å bruke strap-on, noen som vet noe om dette? Herregud. Man trenger da ikke strap-on. Hatt sex med jenter i mange år, og har aldri hatt behov for det. Det kan heller være et hjelpemiddel når jeg blir gammel og lei.
Rimmern Skrevet 30. oktober 2009 #12 Skrevet 30. oktober 2009 Det er heller ingen som har sagt at man _trenger_ noe som helst. Hvis du hadde giddet å lese spørsmålet, så ser du at trådstarter spør om hvor vanlig dette er. Det er kanskje litt vanskelig for anonyme troll å forstå?
Gjest Gjest_Forundret_* Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Det finnes mange kvinner som bruker dette på sine menn også ja. Hjelpes...menn som er bifile, og som får levd ut sine homofile drømmer med kvinnen i sitt liv?! Det høres ganske komisk ut....der står det en feminin, vever kvinner og banger mannen sin med strap-on i rompehullet hans? Nei, ærlig talt, hva slags kennel bor dere i?
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Stefan Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Jeg kjenner et lesbisk par som ikke ønsker å forsøke dette, men jeg hører jo om det, så det er nok ikke uvanlig. Man trenger ikke pikk for å ha det gøy, og da trenger man sikkert ikke noen dildo heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå