Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 har planlagt en tur til hovedstaden, men nå vet jeg ikke om jeg tør pga svineinfluensaen.Er det ikke der det er mest nå? Rekker ikke å vaksinere før jeg drar. Men så vil jeg ikke være hysterisk heller, livet kan jo ikke stoppe opp.. Hadde du tort?
Zzyzx Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Absolutt. Og om du får influensaen, er det egentlig så ille?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 har planlagt en tur til hovedstaden, men nå vet jeg ikke om jeg tør pga svineinfluensaen.Er det ikke der det er mest nå? Rekker ikke å vaksinere før jeg drar. Men så vil jeg ikke være hysterisk heller, livet kan jo ikke stoppe opp.. Hadde du tort? Hadde jeg tort?: Jeg bor nå i Oslo da, og ikke noe å gjøre med det. Tror forresten ikke det er her det er mest spredning foreløpig, merkelig nok. Rekker ikke vaksinere deg: Nei, det gjør du nok ikke. Her skulle alt være på plass med vaksine til alle (hvordan de hadde tenkt klare det, kan man jo spørre seg om), men nå er det jo bare kaos og tull.
Gjest gjest - farge Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Absolutt. Og om du får influensaen, er det egentlig så ille? Tja, man kan jo dø av den da. Men det kan man jo egentlig av det meste. Vi er jo alle født med en dødelig sykdom: utgangen på livet blir jo bare én ting. Likevel kan det jo være artig å henge med så lenge man kan (ja, ikke som grønnsak på sykehjem, da er det nok bedre å være død).
Phaedra Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) har planlagt en tur til hovedstaden, men nå vet jeg ikke om jeg tør pga svineinfluensaen.Er det ikke der det er mest nå? Rekker ikke å vaksinere før jeg drar. Men så vil jeg ikke være hysterisk heller, livet kan jo ikke stoppe opp.. Hadde du tort? Tenk på hvor mange som bor i Oslo og reiser ut av Oslo for besøke familie og venner. Eller alle som gjør som meg: pendler fra andre steder til Oslo pga. jobb eller studier. Vi blir utsatt for smittefaren og tar den deretter med oss rundt omkring til resten av landet. Endret 27. oktober 2009 av Phaedra
aline Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 har planlagt en tur til hovedstaden, men nå vet jeg ikke om jeg tør pga svineinfluensaen.Er det ikke der det er mest nå? Rekker ikke å vaksinere før jeg drar. Men så vil jeg ikke være hysterisk heller, livet kan jo ikke stoppe opp.. Hadde du tort? jeg bor her i hovedstaden, og har verken vaksinert meg eller blitt smittet. Ikke kjenner jeg noen med bekreftet smitte heller, og jeg vet da av endel mennesker som bor her. Bekymrer meg fint lite, og hadde ikke vært mer redd for smitten her i oslo en jeg hadde vært i en av småstedene rundt om. Jeg lurer på, om man kjører bil hver dag, er sjansen, prosentvis, for å dø eller bli skadet i trafikken, høyere eller lavere en sjanse for å få svineinfluensa?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå