Gjest jeg føler meg så dum Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hvordan skal jeg gå fram? Jeg føler meg så dum som ikke har hatt sex før. Jeg er tross alt 20 år! Men det har liksom bare blitt sånn... Hvordan i all verden skal jeg få sagt det til en med SÅ mye erfaring? Tips anyone? Det er ikke normalt å være 20 og jomfru..
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Det er ikke normalt å være 20 og jomfru.. Normalt schmormalt, hvem bryr seg! Jeg syntes det står respekt av at du har ventet, og liker han deg så gjør han det samme.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 syns det er tøft jeg. sier mye om deg. du er i alle fall ikke løs! kunne ønske jeg var jomfru å hadde venta på den rette, isteden havna jeg på rygg på en løen soffa i en løen leilighet da jeg var 16, ung,dum og naiv, med en som var 26....og stor tulling som bare var ute etter 1 ting. å da var det gjort. så det jeg sier. tror gutten du møter får skikkelig respekt for deg ikke flaut å si i det hele tatt.
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg var nesten 21 og han jeg gjorde det med synes det var stas at jeg likte ham så godt at jeg "betrodde" jomfrudommen min til ham. Han hadde hatt 3-4 stk før meg. Er sammen den dag i dag, 3,5 år etter Bare snakk med ham om det du, han forstår helt sikkert
Olive Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Det er ingenting som er normalt. Om du snakker med han så tror jeg han blir positivt overrasket.
kristian82 Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hvordan skal jeg gå fram? Jeg føler meg så dum som ikke har hatt sex før. Jeg er tross alt 20 år! Men det har liksom bare blitt sånn... Hvordan i all verden skal jeg få sagt det til en med SÅ mye erfaring? Tips anyone? Det er ikke normalt å være 20 og jomfru.. Ikke noe spes unormalt å være 20 og jomfru.Det er jo bare positivt spør du meg, i alle fall ikke negativt. Rart du velger å gi første gangn til en sånn kar, men mem pass på at du ikke får herpes,klamydia, eller hiv første gang du har sex da! Siden han er en sånn storsjarmør. Endret 27. oktober 2009 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Ikke noe spes unormalt å være 20 og jomfru.Det er jo bare positivt spør du meg, i alle fall ikke negativt. Rart du velger å gi første gangn til en sånn kar, men mem pass på at du ikke får herpes,klamydia, eller hiv første gang du har sex da! Siden han er en sånn storsjarmør. Herregud der er han i gang igjen.
kristian82 Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Herregud der er han i gang igjen. Alle har vel lov til å komme med innspill, selv om man mener ulike ting. Men som sagt ikke noe unormalt å være jomfru og 20 i alle fall, så TS bør ikke bekymre seg for det. Vet bare om jenter som har bommet på det før, og da hjalp det jo lite at det var 1.gang de hadde sex, når partneren hadde vært rundt blokka en del ganger.
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Hvordan skal jeg gå fram? Jeg føler meg så dum som ikke har hatt sex før. Jeg er tross alt 20 år! Men det har liksom bare blitt sånn... Hvordan i all verden skal jeg få sagt det til en med SÅ mye erfaring? Tips anyone? Det er ikke normalt å være 20 og jomfru.. Så det er en sånn type gutt du har spart deg for?
Pomeline Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Kjenner meg litt igjen her, TS. Jeg var 19 år da jeg hadde sex for første gang, og kjæresten min hadde hatt seg med over 40 stykker. Tror du jeg var nervøs?! Nei da, det gikk veldig greit. Så lenge jeg følte meg trygg på ham og vi tok ting i mitt tempo gikk alt flott. Viste seg at det ikke var noe å engste seg for likevel. Bare å hoppe i det. En gang må være den første! Kjæresten min ble ganske overrasket når jeg fortalte at jeg var jomfru, da jeg har inntrykk av at endel antar at jeg er, ikke løs, men litt utadgerende kanskje? :klø: Men han ble faktisk enda mer begeistret for meg etter at han fant ut at jeg hadde "spart meg". Har inntrykk av at de fleste gutter liker jenter som ikke har hatt seg med gud og en hver mann. Tror nok ikke du har noe å frykte Endret 27. oktober 2009 av Pomeline
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 Alle har vel lov til å komme med innspill, selv om man mener ulike ting. Men som sagt ikke noe unormalt å være jomfru og 20 i alle fall, så TS bør ikke bekymre seg for det. Vet bare om jenter som har bommet på det før, og da hjalp det jo lite at det var 1.gang de hadde sex, når partneren hadde vært rundt blokka en del ganger. Jeg bare synes din kontinuerlige nedrakking av folk med mange partnere er usmakelig, vedlig fordomsfull og kunnskapsløs og tyder på manglende innlevelsesevne da du ikke klarer å forstå at andres seksualitet ikke nødvendigvis blir ødelagt, hverken for dem selv eller de de har sex med, av at de har hatt mange partnere. Du klarer ikke la være å projisere hva du selv føler i forhold til å ha mange partnere for deg selv over på andre og almenngjør dine egne følelser rundt dette på en måte som er totalt urimelig. Du sier selv at du synes opp til 15 partnere kan være ok, men trekker en absolutt grense der. For svært mange er det igjen alt for mange og en god del folk vil mene at du er uaktuell som partner om du har hatt så mange. Andre igjen trekker grensen ved et mye høyere tall og andre igjen trekker ikke grensen noe sted. Det eneste rimelig da er å innse at dette er ufattelig subjektivt og handler mere, eller utelukkende, om hvorvidt man selv føler den sexen man har er riktig for en selv å gjøre. Husk at for store deler av verdens befolkning i vår egen samtid og i tidligere tider er folk med et så høyt anntall partnere som du har (uansett hva det er så lenge det er mere enn en) og et så høyt tall som du kan akseptere hos en partner utbrukte horer de ikke ville tatt i med en ildtang. Hvor rasjonelt er det da å stemple folk på den måten du hele tiden driver med?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Kjenner meg litt igjen her, TS. Jeg var 19 år da jeg hadde sex for første gang, og kjæresten min hadde hatt seg med over 40 stykker. Tror du jeg var nervøs?! Nei da, det gikk veldig greit. Så lenge jeg følte meg trygg på ham og vi tok ting i mitt tempo gikk alt flott. Viste seg at det ikke var noe å engste seg for likevel. Bare å hoppe i det. En gang må være den første! Kjæresten min ble ganske overrasket når jeg fortalte at jeg var jomfru, da jeg har inntrykk av at endel antar at jeg er, ikke løs, men litt utadgerende kanskje? :klø: Men han ble faktisk enda mer begeistret for meg etter at han fant ut at jeg hadde "spart meg". Har inntrykk av at de fleste gutter liker jenter som ikke har hatt seg med gud og en hver mann. Tror nok ikke du har noe å frykte Men det merkelige er jo at kvinner ikke akkurat reserverer seg mot menn som har hatt seg med alt som har puls. Go figure.....
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #13 Skrevet 27. oktober 2009 håper ikke du forventer at dette forholdet skal vare? Fordi da er du damned if you do, and damned if you don't. Forblir dere sammen kommer det til å plage deg at han var din første og at han selv har pult rundt alt han greide. Slår dere opp blir du bare en i rekken som han glemmer så fort som bare juling, mens du aldri kommer til å glemme din første. Jeezus, nå er du voksen nok til å tenke seg og vurdere hvem det er du vil ligge med. Jeg syns ikke han høres ut som noe å samle på - tar han så lett på sex og du ikke har hatt en eneste partner ennå har dere mest sannsynlig et uforenelig syn på sex. Kan ikke skjønne at du vil miste jomfrudommen din til en sånn knullebukk? Det er han som skulle vært flau, ikke du.
kristian82 Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bare synes din kontinuerlige nedrakking av folk med mange partnere er usmakelig, vedlig fordomsfull og kunnskapsløs og tyder på manglende innlevelsesevne da du ikke klarer å forstå at andres seksualitet ikke nødvendigvis blir ødelagt, hverken for dem selv eller de de har sex med, av at de har hatt mange partnere. Du klarer ikke la være å projisere hva du selv føler i forhold til å ha mange partnere for deg selv over på andre og almenngjør dine egne følelser rundt dette på en måte som er totalt urimelig. Du sier selv at du synes opp til 15 partnere kan være ok, men trekker en absolutt grense der. For svært mange er det igjen alt for mange og en god del folk vil mene at du er uaktuell som partner om du har hatt så mange. Andre igjen trekker grensen ved et mye høyere tall og andre igjen trekker ikke grensen noe sted. Det eneste rimelig da er å innse at dette er ufattelig subjektivt og handler mere, eller utelukkende, om hvorvidt man selv føler den sexen man har er riktig for en selv å gjøre. Husk at for store deler av verdens befolkning i vår egen samtid og i tidligere tider er folk med et så høyt anntall partnere som du har (uansett hva det er så lenge det er mere enn en) og et så høyt tall som du kan akseptere hos en partner utbrukte horer de ikke ville tatt i med en ildtang. Hvor rasjonelt er det da å stemple folk på den måten du hele tiden driver med? Ulike folk har ulike meninger. Jeg sier meg enig med de andre gjestene her som ikke skjønner at en jomfru har spart seg for en med 20-40 partnere. Men det er jo fritt valg, så ikke ment som noe nedrakking fra min side. Men det at du tar deg så nær av at jeg ikke er enig/tenker likt som deg sier vel egentlig mer om deg. At du tydeligvis har veldig behov for at alle skal syns det er fint og ha noe ønske om f.eks. 40 partnere, sorry men det passer ikke meg, men fint om det passer for deg. Jeg har en type holdninger og tanker, så passer best med de som har samme type holdning og tanker. Ikke noe mer hokus pokus. Men må være lov å diskutere/kommentere andre som har et ulikt syn på saken. Er det bare de som har 40 partnere og digger uforpliktende sex som skal ha lov til å svare? Mens vi andre ikke kan uttale oss, for da blir du fornærmet? Voks opp a!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #15 Skrevet 27. oktober 2009 Ulike folk har ulike meninger. Jeg sier meg enig med de andre gjestene her som ikke skjønner at en jomfru har spart seg for en med 20-40 partnere. Men det er jo fritt valg, så ikke ment som noe nedrakking fra min side. Men det at du tar deg så nær av at jeg ikke er enig/tenker likt som deg sier vel egentlig mer om deg. At du tydeligvis har veldig behov for at alle skal syns det er fint og ha noe ønske om f.eks. 40 partnere, sorry men det passer ikke meg, men fint om det passer for deg. Jeg har en type holdninger og tanker, så passer best med de som har samme type holdning og tanker. Ikke noe mer hokus pokus. Men må være lov å diskutere/kommentere andre som har et ulikt syn på saken. Er det bare de som har 40 partnere og digger uforpliktende sex som skal ha lov til å svare? Mens vi andre ikke kan uttale oss, for da blir du fornærmet? Voks opp a! Saken er den at du i tråd etter tråd etter tråd kommer med nedsettende kommentarer om folk med mange partnere. Du har i en del tilfeller vært svært tydelig på at du synes folk med mange partnere er OPPBRUKTE og VERDILØSE som seksuapartnere. Det er altså ikke bare snakk om at du selv foretrekker en ting, men samtidig aksepterer at andre lever annerledes, for det gjør du jo ikke. Jeg har ikke det minste problem med at folk selv velger å ha få partnere hvis det føles riktig for dem. Mitt eneste annliggende er at du skal slutte å rakke ned på folk som har mange partnere, jeg har aldri sagt noe som helst om at noen burde ha flere i motsetning til deg som hele tiden sier at folk burde ha færre.
kristian82 Skrevet 27. oktober 2009 #16 Skrevet 27. oktober 2009 Saken er den at du i tråd etter tråd etter tråd kommer med nedsettende kommentarer om folk med mange partnere. Du har i en del tilfeller vært svært tydelig på at du synes folk med mange partnere er OPPBRUKTE og VERDILØSE som seksuapartnere. Det er altså ikke bare snakk om at du selv foretrekker en ting, men samtidig aksepterer at andre lever annerledes, for det gjør du jo ikke. Jeg har ikke det minste problem med at folk selv velger å ha få partnere hvis det føles riktig for dem. Mitt eneste annliggende er at du skal slutte å rakke ned på folk som har mange partnere, jeg har aldri sagt noe som helst om at noen burde ha flere i motsetning til deg som hele tiden sier at folk burde ha færre. Du fantaserer, jeg har ikke rakket ned på noen her jeg. Om du mener jeg har rakket ned på noen i andre tråder, hvorfor dra det opp? Jeg kan jo ikke forsvare meg mot det da jeg ikke vet hva du snakker om, pluss det blir jo heelt på siden av denne tråden. Stalker!
Gjest Mike Skrevet 27. oktober 2009 #17 Skrevet 27. oktober 2009 Saken er den at du i tråd etter tråd etter tråd kommer med nedsettende kommentarer om folk med mange partnere. Du har i en del tilfeller vært svært tydelig på at du synes folk med mange partnere er OPPBRUKTE og VERDILØSE som seksuapartnere. Det er altså ikke bare snakk om at du selv foretrekker en ting, men samtidig aksepterer at andre lever annerledes, for det gjør du jo ikke. Jeg har ikke det minste problem med at folk selv velger å ha få partnere hvis det føles riktig for dem. Mitt eneste annliggende er at du skal slutte å rakke ned på folk som har mange partnere, jeg har aldri sagt noe som helst om at noen burde ha flere i motsetning til deg som hele tiden sier at folk burde ha færre. kan du ikke forholde deg til det han skriver her? istedet for å ødlegge trådn.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #18 Skrevet 27. oktober 2009 Det er lurt å fortelle ham det. Forøvrig tror jeg han blir svært positivt overrasket. At han blir din første er en tillitserklering fra deg som han nok vil ta med seg videre i livet. Lykke til da!
Gjest jeg føler meg så dum Skrevet 27. oktober 2009 #19 Skrevet 27. oktober 2009 Oi, for en respons! Skikkelig boost jo Bra det er så mange som syns det står respekt og sånt av det, det øker vel sjansen for at han også syns det er positivt "damned if you do, and damned if you don't" kan kanskje stemme. Og jeg skjønner forsåvidt dere som reagerer på at en som "tar så lett på sex" skal bli min første. Men dette er en fyr jeg kjenner veldig godt, og soms har vært kompisen min i flere år (hvert fall mer enn 1). Og nå er jeg SÅ glad for at det ser ut til at det kan bli noe mer
Madmartigan Skrevet 27. oktober 2009 #20 Skrevet 27. oktober 2009 Oi, for en respons! Skikkelig boost jo Bra det er så mange som syns det står respekt og sånt av det, det øker vel sjansen for at han også syns det er positivt "damned if you do, and damned if you don't" kan kanskje stemme. Og jeg skjønner forsåvidt dere som reagerer på at en som "tar så lett på sex" skal bli min første. Men dette er en fyr jeg kjenner veldig godt, og soms har vært kompisen min i flere år (hvert fall mer enn 1). Og nå er jeg SÅ glad for at det ser ut til at det kan bli noe mer Synes ikke du skal bry deg om at han har hatt "hele 20" partnere tidligere. Det betyr jo bare at han ikke har truffet den rette jenta blant de 20... Og ellers er det sikkert bare fordelaktig for deg som er helt fersk at han er litt mer erfaren. Mindre fare for fomling og ubehagelige opplevelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå