Gjest milen Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 etter mye om og men har valget falt på filippinene, mulig noen dager i hong kong om vi uansett må mellomlandet der før vi kommer oss til filippinene.. men ellers er filippinene og noen øyer rundt der et sted vi kunne tenkt oss til våren.. mai sies jo å være en grei mnd å reise dit også,varmt,..ikke regntid. MEN.. jeg har jo lest litt og det har jo vert endel tragedier der nede de siste årene.. stod et sted man burde holde seg unna Mindanao og Sulu-områdene fks.. og at det hadde vert kidnapping av turister og endel jordskjelv å tyfon hvor folk ble drept nå nydlig osv.. ? vil det være utrygt i mai?? vi har lyst til å være på Malapascua, lyst å se bohol sine "chocolate hills" og må vel innom boracay å se white beach osv..tenkte også ta en tur ut på palau som skal være en opplevelse for dykkeglade mennesker..? sikkert andre steder også.. men vil vite om det er trygt før vi bestiller tur.. ? også blir jeg veeeldig taknemlig for alle erfaringer fra filippinene om noen vil dele!:=) både bra og dårlig.. hoteller,severdigheter,opplevelser på godt å vondt, alt !
Gjest milen Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 ps. meg og sambo er forholdsvis unge (slutten av 20 årene) men vi er IKKE ute etter noe feste-sted med masse turister osv.. er derfor jeg er skeptisk til boracay, og er en grunn til at vi ikke velger thailand... så hvis noen har erfaringer i forbindelse med dette, på filippinene så blir jeg glad=) vil ha opplevelser men samtidig postkort-fint sted og rolig atmosfære:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå