Aftensol Skrevet 7. november 2009 #21 Skrevet 7. november 2009 Til TS sitt spørsmål: NEI! Se wikipedia: Smegma Warning: Picture might burn itself on to your mind, use with caution. Utrolig nok så har jeg sinnsykt lyst til å klikke på linken og se bildet.. Men samtidig VET jeg at jeg ikke burde gjøre det...
Petter Sprett Skrevet 7. november 2009 #22 Skrevet 7. november 2009 Æsj, du har ikke gått glipp av noe. Syntes nesten jeg kjente lukten og...
Elisabeth82 Skrevet 7. november 2009 #23 Skrevet 7. november 2009 Jeg går rett på den uansett! Kjæresten min er så deilig ellers at jeg suger til når som helst han måtte ønske. Nøler av og til hvis det er noe jeg ser et par sek, men spør han om det er noe galt legger jeg det fort fra meg og blokker det helt ut. Kjekken må jo få kos av vennen sin. Er ikke prippen og tenner meg at det er litt grisete. Men en gang kom det noe grønr ut og da sa jeg stopp! Suger ikke mose.
Gjest MikeWaters Skrevet 7. november 2009 #24 Skrevet 7. november 2009 Men en gang kom det noe grønr ut og da sa jeg stopp! Noe grønt!!?? Hva sa legen?
Elisabeth82 Skrevet 7. november 2009 #25 Skrevet 7. november 2009 Noe grønt!!?? Hva sa legen? Han fikk noe krem. Han var så flau at jeg snakka ikke særlig mer enn nødvendig om det. Jeg reagerte så at han løp på badet i ren fortvilelse (med pikken i hånda )og visste ikke hva han skulle gjøre. Stod bare og lo så jeg hylte. Synes det var morsomt å se hvordan han slet med det. Er litt skadefro. Krevde at han oppsøkte lege,ja..
Gjest Sobril Skrevet 7. november 2009 #26 Skrevet 7. november 2009 Til TS sitt spørsmål: NEI! Utrolig nok så har jeg sinnsykt lyst til å klikke på linken og se bildet.. Men samtidig VET jeg at jeg ikke burde gjøre det... Fy f... - dét gjorde jeg. Har heldigvis til gode å oppleve en kjæreste med smegma, som det heter på "fint". Ved normal renslighet bør det jo ikke finnes, så at noen her inne ikke sier stopp før det er grønne gugge på kølla til typen - kan jeg ikke fatte og begripe.
Gjest Sobril Skrevet 7. november 2009 #27 Skrevet 7. november 2009 En annen ting... Hadde jeg vært sammen med en type med masse grønne uhumskheter på penis, så ville jeg nok oppsøkt lege selv også...
Gjest MikeWaters Skrevet 7. november 2009 #28 Skrevet 7. november 2009 En annen ting... Hadde jeg vært sammen med en type med masse grønne uhumskheter på penis, så ville jeg nok oppsøkt lege selv også... Hvor prippen går det an bli?, hva er vel litt grønn ukjent gørr mellom kjærester
Gjest Sobril Skrevet 7. november 2009 #29 Skrevet 7. november 2009 Hvor prippen går det an bli?, hva er vel litt grønn ukjent gørr mellom kjærester Haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå