Gjest Camembert Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hva synes dere om kukost? Liker dere det?
Gjest Nattvette Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Nei. Tror de fleste svarer nei. Æsj.
pittie Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg får nesten brekning av å høre ordet kukost. Kan tenke deg hva jeg gjør om jeg faktisk møter på det. *gysninger*
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Menn er ikke de eneste som kan ha kukost, dessverre. Jeg har selv sett rester av ost under hetten på klitoris. Heldigvis bare hos én person.
vilhelm Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Hei . Det var da veldig . KUKOST er vel ikke så ille hvis du er kåt nok ? Vilhelm
Gjest En annen mann Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Menn er ikke de eneste som kan ha kukost, dessverre. Jeg har selv sett rester av ost under hetten på klitoris. Heldigvis bare hos én person. Jepp! Jeg var sammen med ei som digga å bli slikket men hadde ofte kukost under hetta. Selv etter å ha påpekt det noen ganger ville hun ikke innrømme at det var det. Æsj! Det blei lite slikking der i gården etter hvert...
Chiyo Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 ???? Hva er det?? Er ikke helt med nå, men høres ut som noe ekkelt. Kukost... hvem fant på det ordet.
Tempus Fugit Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 ???? Hva er det?? Er ikke helt med nå, men høres ut som noe ekkelt. Kukost... hvem fant på det ordet. Se wikipedia: Smegma Warning: Picture might burn itself on to your mind, use with caution.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har så mye kukost at flatlusa går i meierifrakk,har enda til overs at noen har klagd på det Dama har og noe hvit guffe som setter seg på staven når vi knuller,har nå aldri brydd meg om det,man ser ikke det når jeg slikker hun,det kommer liksom under "friksjon" på en måte.
Hinata Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har så mye kukost at flatlusa går i meierifrakk,har enda til overs at noen har klagd på det Dama har og noe hvit guffe som setter seg på staven når vi knuller,har nå aldri brydd meg om det,man ser ikke det når jeg slikker hun,det kommer liksom under "friksjon" på en måte. Utflod?
felgen Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Har en følelse av at denne tråden snart kommer til å bli litt.. Ekkel. Og nei - jeg liker ikke kukost ( forferdelig ord)
Gjest Sandbekken Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Tror du hvirkelig noen i hele verden liker kukost? det er forskjell på å overse det og faktisk LIKE det..
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 28. oktober 2009 #17 Skrevet 28. oktober 2009 Hva søren ? Jeg har ikke hatt kukost siden jeg gikk på barneskolen? Vasker dere aldri penisen eller ?
Rachelma Skrevet 1. november 2009 #18 Skrevet 1. november 2009 Fisj kukost e bære heilt sykt ekkelt jo...*spy* Før jeg skal suge gubben så er det obligatorik med å være nydusjet og renskrubbet...samme gjelder meg,han slipper ikke til før jeg er helt ren,nok at jeg har vert på do en gang så må musa enten vaskes eller så hopper vi over oraln..
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 6. november 2009 #19 Skrevet 6. november 2009 Enig. Dette har med hygiene å gjøre. Vasker man seg hver dag blir det ikke noe ostepop.
Gjest A. Caron Skrevet 6. november 2009 #20 Skrevet 6. november 2009 Fisj kukost e bære heilt sykt ekkelt jo...*spy* Før jeg skal suge gubben så er det obligatorik med å være nydusjet og renskrubbet...samme gjelder meg,han slipper ikke til før jeg er helt ren,nok at jeg har vert på do en gang så må musa enten vaskes eller så hopper vi over oraln.. Oh my oh my... dette med "en gylden middelvei" er visst i ferd med å forsvinne fra det norske vokabularet. Nydusjet og RENSKRUBBET?? Ser det for meg... Må gjøre fryktelig vondt, ugh... Men men, enkelte må jo være nydusjet og renskrubbet OG sminka, for å gå i postkassa også, så da så...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå