Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes et bedre sted enn kazaa å laste ned filmer og diverse musikk fra.. andre ting å laste ned også?

Kazaa lite funker bra men jeg synes det er litt tregt noen ganger..

glad for svar :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du laster ned med Kazaa er det jo ikke ett sted du laster ned fra, men mange. Du laster ikke ned fra én server, men fra mange brukere verden om. Slik er det med BearShare (som jeg har prøvd) også, så jeg tviler på om hastigheten på nedlastning vil bli noe større der.

Jeg mener å ha sett en innstilling i BearShare hvor man kan begrense linjebruken (oppe i høyre hjørne). Dette er kjekt dersom man ikke vil bruke full kapasitet til å laste ned med BearShare, men også ha litt igjen til surfing el. Kanskje du har fått satt noen slike innstillinger i Kazaa?

Mitt siste tips må være i bli kjent med noen som har en egen server på nett med det du ønsker å få tak i. En server med knallhastighet på linja selvfølgelig. :P

Jeg tar det som en selvfølge at du sitter på ei linje som er raskere enn det du får lastet ned (å laste ned over ISDN er liksom fånyttes...) :-?

Skrevet

takk takk for tipsa..:) gikk og ordnet litt med alternativer på kazaa... jeg har adsl fra tele2 og sjekket linja, jeg får faktisk litt over hva jeg abbonerer på..HURAA!!! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...