Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er ei jente på 39 som har truffet en fantastisk mann via nettet. Tilsynelatende ihvertfall. Har hatt kontakt i 2 mnd nå både via msn og snakket masse på tlf. Snakker sammen i timevis hver kveld på den ene eller andre måten. Snakker om alt mellom himmel og jord og flørter ikke verre heller... Problemet er at jeg begynner å få føleleser for denne mannen. Og han for meg. Og det uten å ha møttes. Da sier sikkert dere at da er det bare å møtes da og se om kjemien er der!!! Men vi bor over 60 min fra hverandre og har forpliktelser med jobb og barn på hver vår kant så det er ikke så lett å få til i praksis da. Noen som har vært borti det samme og kan gi meg noen tips om hvordan gripe dette an? Skal jeg bare kutte kontakten før jeg blir for følelsesmessig involvert og heller prøve lykken litt nærmere close to home? Eller fortsette som vi gjør og prøve å få til ett møte, forhåpnetligvis på denne siden av jula?
Vera Vamp Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 60 minutter?? Det er da ikke noe. Jeg hadde kjæreste i indre Troms en gang mens jeg satt i Trøndelag. Gå for det
Vera Vamp Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Ah, oki. Jeg hadde fremdeles satset. Er det ment to be så er det ment to be, og da finner dere en løsning på det til slutt uansett. Lykke til
Anglofil Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Hadde også satset, gjort det selv (han bodde den gang 50 mil unna meg) - og angrer ikke! Mvh Yvon ne
NoAngel Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 go for it!! england - norge her. men vi fikk det til :rødme:
Gjest Purple Haze Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg var i akkurat samme situasjon som deg, TS. Ble vel ikke forelsket over nett, men veldig betatt. Og etter å ha skravlet sammen i 2-3 måneder, møttes vi. Det var full klaff! Nå har vi vært sammen 1,5 år, og til nyttår blir vi samboere. Det er ca 46 mil mellom oss nå.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Så godt å høre at det har lykkes for noen da, at det finnes solskinnshistorier:)) Men det finnes sikkert nok av ikke fullt så rosenrøde historier også vil jeg tru... Men jeg får bare hoppe i det tenker jeg. Kan ikke la denne mannen jeg har fått kontakt med slippe unna:)) Føler ihvertfall for å prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå