Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Skal kjøpe ny pc eller mac og det eneste kravet mitt er at jeg skal kunne spille sims 3 på den... ( "Blond" I know ;p ) Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne en data som kommer til å klare spillet uten at det skaper for mye problemer.
pittie Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Uten å komme med noen spesifikke anbefalinger, vil jeg tørre å påstå at de fleste nye pc'er nå til dags i 6000,- prisklassen og oppover vil takle det helt fint. Personlig er jeg avhenger av Acer. Delte meninger om de, men jeg føler jeg får det jeg betaler for. Samt de ser bra ut. (17" skjerm versjonene anbefaler jeg derimot ikke, de har jeg bare hatt problemer med)
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Ville anbefalt at du skaffer deg en laptop med iallefall 512 minne på skjermkortet som står i pcn. Også min 3 gb ram på selve maskinen, og en duo core processor. Hvis man har for lite minne på pc eller skjermkort, kan spillet begynne å henge og det er jo ikke artig Denne har 1 gb skjermkort som gjør det bra på slike spill. Den har også 4 gb minne.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=498539 HP Pavilion dv6-1341 Du må se om du vil ha stor eller liten skjerm da =)
miramia Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Macbook pro burde vel klare spillet. Mac er jo gode maskiner =)
Gjest Agurkolat Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Eg har nettopp fengje ny pc. En ACER Extensa 5235 med 500 GB harddisk, 4 GB minne. Kosta vel 5000 kr Så vidt eg huskar så krever spelet minst 2 GB minne, så du må i alle fall ha det! Forresten, her finne ein krav til spelet. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3 Du kan jo snakka med folk i ein databutikk, dei kan finna den billigaste pcen.. Men personlegt ville eg ha overveid å ha kjøpt ein stasjoner pc, hvis du ikkje har med deg pcen på skulen/jobb eller reiser. Da kan du få mykje for pengane, og når den er utdatert oom 3 år, kan du skifte ut harddisk, minne, skjermkort osv for ein billeg penge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå