Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Jeg og samboer har vært sammen i snart to år. Han er drømmemannen på alle måter. Pen, omtenksom, trofast, hardtarbeidende og pliktoppfyllende, men problemet er sexlivet vårt. Han har et veldig ømt penishode, som gjør at han ikke kan nyte sex. Om jeg stryker forsiktig på penishodet hans så får han vondt. Det eneste som fungerer er onani da han slipper å trekke forhuden tilbake. Derfor har vi heller aldri hatt ekte sex. I starten var det ikke så problematisk, for han stimulerte meg oralt og med fingrene, også var det jo (litt skamfult kanskje men men) deilig å slippe å tenke så mye på hans nytelse også. Men nå kjenner jeg virkelig savnet etter pikk inni meg. Oralsex og fingersex er ikke lenger tilfredsstillende nok. Men det blir håpløst når han må trekke ut før vi heletatt har startet fordi han får vondt. Jeg har prøvd å fått han til å gå til legen med det, men han orker ikke fordi han sier det ikke plager han noe særlig. Men nå har det altså begynt å plage meg, da jeg savner å kjenne penis inni meg. Jeg har foreslått at han kanskje kan bruke en strap-on på meg, men det avviste han lattermildt. Jeg begynner å bli skikkelig sexuelt frustrert. For han er det ingen problem da han fortsatt kan onanere, og har alltid hatt slike smerter på penishodet så han vet ikke hva han går glipp av, så i bunn og grunn er det nok jeg som lider. Han vasker foresten penisen hver dag med såpe, kan det føre til øm penis? Uansett, jeg må få løst dette for jeg klarer nok ikke leve sånn stort lenger. Han nekter å gå til legen og alle andre forslag har han avvist. Han tror jeg er fornøyd med oral, og jeg var jo det, men i lengden blir det kjedlig. Hva i all verden gjør jeg nå? Må si jeg har vurdert å gå fra han, selv om han er drømmeprinsen..uff:(
Wildy Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hva med å si det til ham? Det fungerer ikke slik det er , hva gjør vi?
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Hva med å si det til ham? Det fungerer ikke slik det er , hva gjør vi? Men er redd for å framstå som egoistisk. Det er jo tross alt bare jeg som får meg noe her uansett
Gjest NewMonkey Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Men det blir håpløst når han må trekke ut før vi hele tatt har startet fordi han får vondt. Jeg har prøvd å fått han til å gå til legen med det, men han orker ikke fordi han sier det ikke plager han noe særlig. Men nå har det altså begynt å plage meg, da jeg savner å kjenne penis inni meg. Jeg har foreslått at han kanskje kan bruke en strap-on på meg, men det avviste han lattermildt. Her er det noe galt. Jeg skjønner godt at du vil ha "normal" sex med kjæresten din, og når han da ikke vil det og absolutt ikke vil bruke strap-on så burde han virkelig gå til legen. Dette går jo utover begges sexliv... Har du spurt han om hvor han ikke vil ha "normal" sex? Hvis ha sier at det er fordi det gjør vondt så burde han skjønne at noe er galt :klø:
Gjest Gjest_bettie_* Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 jeg såg en episode av programmet "pinlige sykdommer" på NRK3, der var det en som hadde så sår penis at han ikke klarte å ha sex, han fikk hjelp!! og det kan helt sikkert mannen din få også Han må komme seg til legen!! Mannfolk er så redde for å gå til legen.. herregud, det er jo verdt det om dere kan få et bra sexliv
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Og dersom dere skal ha barn i fremtiden, så akter han å runke på glass og inseminere med sprøyte?? Nei vet du. Når han ikke vil gå til lege engang, så har han ikke særlig interesse av hvordan du har det egentlig. Det i seg selv hadde fått meg til å tenke på å gå ut av forholdet. Bare at jeg aldri hadde greid å være sammen med en som ikke kunne/ville ha sex i utgangspunktet.
Eremitten Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Han er vel flau og engster seg for å snakke med en lege. Ta det opp med han på en slik måte at han forstår at du ikke er fornøyd med situasjonen. Gjør det klart for ham at han bør pelle seg til legen. Jeg ser for meg at det finnes en veldig enkel og grei løsning på dette (bedøvende krem + kondom i begynnelsen, kanskje?), så det er jo ikke noe å være urolig for. Legen har hørt mye verre ting før.
Gjest fisk og pasta Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Den der pinlige sykdoms -serien ligger ute på NRK.no Få ham til å se noen episoder
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Er det snakk om øm i betydningen at det blir for sensitivt, altså sånn som kvinner kan oppleve hvis klitoris stimuleres direkte? Eller er det mer sår?
Gjest A. Caron Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Problemet her er nok sensiviteten, og dette er ikke noe enkelttilfelle, da graden av følsomhet på penishodet er svært varierende fra person til person. Jeg har selv hva jeg vil kalle overfølsomt penishode, og tåler ikke særlig berøring der fra andre kroppsdeler enn de som har slimhinne, som munn, tunge, vagina eller anal. Det som virker rart i deres tilfelle er at han skal føle smerte/ubehag ved penetrering/samleie. Her behøves det nok en utredning hos lege, da det åpenbart er en kronisk tilstand dere ikke vil finne ut av på egen hånd. At han ikke VIL oppsøke lege er jo her det egentlige problemet, noe du bare må forlange at han gjør. Ellers er det veldig forståelig at du vurderer hele forholdet. Dere kan selvsagt prøve en bedøvende krem, men det er jo en heller dårlig løsning da han neppe vil få noe særlig ut av det, annet enn å greie å penetrere deg. Nei, kjeppjag fyren til legen, det er eneste måten å løse dette på...
*Numi* Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 Men er redd for å framstå som egoistisk. Det er jo tross alt bare jeg som får meg noe her uansett Det er jo overhodet ikke egoistisk. Får dere bukt med problemet vil dere jo begge ha mulighet til å nyte et godt sexliv. Det gjelder han like mye som det gjelder deg, selv om du sier han ikke vet hva han går glipp av. Noe går han jo glipp av, og med en løsning på problemet så blir det bedre for dere begge. Vanskelig når han nekter å gå til lege. Men du må bare få han til å forstå at dette ellers går på forholdet løs, om han ikke forsøker å få noe hjelp for det.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Kjeppjag ham ikke til lege. Klem ham heller. Å forklare realitetene om hvordan dette tærer på forholdet, kan godt kombineres med klem. Det er bedre enn å kombinere det med kjepp. Skal han presses til å gå til lege, er det trygghet han trenger i den situasjonen, ikke bebreidelser.
Gjest A. Caron Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Kjeppjag ham ikke til lege. Klem ham heller. Å forklare realitetene om hvordan dette tærer på forholdet, kan godt kombineres med klem. Det er bedre enn å kombinere det med kjepp. Skal han presses til å gå til lege, er det trygghet han trenger i den situasjonen, ikke bebreidelser. Dette har hun jo prøvd, og det tom så lenge at hun nå er i ferd med å gi opp hele forholdet... Da er det kun èn siste mulighet, nemlig å sette hardt mot hardt. Etterpå, når fyren endelig har vært hos legen, og fått løst saken, DA kan hun klemme ham. Om han derimot er urokkelig kan hun heller glemme ham, for det er den veien det til slutt går uansett...
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Dette høres helt rart ut. Jeg er selv ekstremt følsom og det er direkte ubehagelig å ta med tørre fingrer på glans. Men det går da helt fint for penetrering og de eneste gangene det er ubehagelig er visst dama er litt tørr. Jeg vil anbefale deg å smøre deg godt inn med glidemiddel og la ham prøve. Til slutt kan han jo tre på en kondom for å få ned følsomheten. Klarer han å få på en kondom klarer han penetrering også og da vil jeg si at problemet hans ligger i hodet og at han har prestasjonsangst eller noe. Kanskje han syns det rett og slett er ekkelt ?. Mange menn har diverse fobier angående kjønnsorganet og kanskje han tror kuken detter av ved penetrering
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Prøv nå det enkleste først. Et par uker uten såpe, kun vann, og vurder yougurt eller i verste fall canesten. Prøv så med MENGDER med glidemiddel (anal eaze kanskje i starten?), og se om ting har herdes litt.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 Det går fint an å få ned følsomheten ved å ta glidemiddel på penishodet og massere det en stund. Etter noen dager med dette vil overfølsomheten forsvinne, mens den gode følsomheten fremdeles er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå