Gå til innhold

Dette innlegget skal ikke leses

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du er nysgjerrig, ja? Jeg ser det. Du så overskriften og bare måtte lese?

Lurer egentlig på hvor mange som faktisk kommer til å lese?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger i menneskets natur å være nyskjerrig ;)

Skrevet

Minner litt om Bø-sommer land. Var ute å gikk litt rundt, da jeg oppdaget en stor rød knapp. Under så stod det ikke rør knappen. Etter å ha grublet noen sekunder så måtte jeg bare trykke. Så fikk jeg en sprut i hode :dusje:. Den var koblet til en liten vann slange som var gjemt. Holdte på å le meg skakk. :ler:

Skrevet

Opsie... naughty naughty :fnise:

Skrevet
Så du er nysgjerrig, ja? Jeg ser det. Du så overskriften og bare måtte lese?

Lurer egentlig på hvor mange som faktisk kommer til å lese?

Du får forske videre. Lykke til i eremittland.

Skrevet

Måtte nesten lese jah.. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Minner litt om Bø-sommer land. Var ute å gikk litt rundt, da jeg oppdaget en stor rød knapp. Under så stod det ikke rør knappen. Etter å ha grublet noen sekunder så måtte jeg bare trykke. Så fikk jeg en sprut i hode :dusje:. Den var koblet til en liten vann slange som var gjemt. Holdte på å le meg skakk. :ler:

Minner meg om i gamle dager, selv om litt annerledes det da: På en del giroer man fikk til innbetaling, sto det over det ene feltet: Skriv ikke her. Det syntes selvfølgelig veldig mange var morsomt, og skrev IKKE i feltet. Det fortrykte ble rimelig fort endret til: Ikke skriv her.

Skrevet

Jeg er født nysgerrig, som liten ble mine foreldre fortalt at "**** må lære å passe på seg selv, og ikke alle andre) :popcorn::nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...