Gå til innhold

Nyeste CD'en til Yello

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte denne skiva som orginal CD. Og jeg kjenner Yello fra før, har alt med dem. Men milde makter !!!!!!

Jeg trodde jeg hadde hørt det meste av koblingen mellom jazz og electronica før, der tok jeg grundig feil med syvmilstøvler på GHB.

Tungt som ZZ Top, funky som gammel disco men med stilren jazz på topp. Trodde ikke jeg ville likt dette ut ifra denne beskrivelsen, mer GHB.

Jeg skal snakke med Boris Blank, synth-guruen i Yello. Yello må kompe Melody Gardot !!!!!

Hvis det skjer,,,, ingen milde himmel da for den vil ramle ned hodet mitt, med subwoofer som går ned til 18 Hz +/- 2 dB. Kjelleren neste, åhh nei jeg bor jo der jeg.... drikker slottstappet Au-Pair 54" som jeg fikk av Dr. Acula.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg var 12 digga jeg dem!!! Og de ble mye brukt av Euro Sport i reklamer osv,,,så de har kommet ut m ny cd ja...må lastes ned på itunes ja...

• 2 uker senere...
Skrevet

Artig gjenhør, vil jeg si, men ikke noe mer. Og til TS vil jeg heller anbefale Dzihan&Kamien, "Gran Riserva". Dette er tungt og funky og med en dypbass som slår alt av Yello sin harrybass. Har litt peil sjøl +/- 3 dB v/23 Hz UTEN hjelp fra romperister.

Men takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...