Lovis Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Har så lyst til å ta piercing i navlen, men så er det der med flat mage da. Når jeg står ser den helt ok ut, men når jeg sitter eller blyer meg fram kan en se at jeg har noe overflødig hud på magen. Planen var i grunn å trene meg til en flat mage, men jeg er egentlig veldig fornøyd med kroppen min som den er i dag. Jeg er ikke noe modell, men føler meg sexy for det. Derav ønske om piercing. Så skal jeg bare gå for det, eller legge inn litt ekstra trening først?
pittie Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har en liten kosemage, men synes den ser lekker ut med navlepiercing jeg Ingen uskreven regel at du må være paddeflat for å smykke kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Har så lyst til å ta piercing i navlen, men så er det der med flat mage da. Når jeg står ser den helt ok ut, men når jeg sitter eller blyer meg fram kan en se at jeg har noe overflødig hud på magen. Planen var i grunn å trene meg til en flat mage, men jeg er egentlig veldig fornøyd med kroppen min som den er i dag. Jeg er ikke noe modell, men føler meg sexy for det. Derav ønske om piercing. Så skal jeg bare gå for det, eller legge inn litt ekstra trening først? Vil bare sit at det er helt normalt at huden/magen stikker mer ut når man sitter, motsatt er derimot rarere... Så skal jeg si at jeg har ikke flat mage, men digger piercingen min a navlen for det (ville ikke vært foruten). Det gjør nettopp til at jeg føler meg litt bedre på stranden siden jeg har litt mage
Nyxe Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hadde flat mage når jeg tok min. Er fremdeles rimelig flat, men byler en god del mer ut når jeg sitter. Piercingen ser fremdeles like frekk ut som når magen var helt flat. Jeg sier go for it !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå