Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg og min kjære har bestemt oss for å bli prøvere i januar. Hvordan kan jeg forberede kroppen best mulig? Sånn at jeg har størst mulig sjans til å bli gravid og til at fosteret har det best mulig? I morgen skal jeg kjøpe tabletter med folat og en flaske med tran. Jeg røyker ikke og skal kutte ut alkoholen når vi begynner å prøve. Er det noe annet som er lurt?
Catgirl Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Spis sundt, tren, få tilstrekkelig med søvn. Ikke drikk så mye kaffe heller (1-2 kopper dagen maks), tror jeg har hørt at det kan øke faren for spontanabort. Grønne te skal man heller ikke drikke? Annen vitamintilskudd evt?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Takk for svar Catgirl. Jeg visste ikke det med kaffe, skal prøve å kutte ned med en gang. Få nok søvn, hvorfor det? Sliter litt med søvnproblemer, jobber mye og har problemer med å roe ned når jeg kommer hjem etter en lang og hektisk arbeidsdag. Jeg var på apoteket i dag og så de hadde en boks med vitaminer for gravide. Hvordan kan jeg vite om jeg trenger tilskudd eller ikke? Jeg prøver å spise sunt, men med de arbeidestidene jeg har blir det fort ikke mat før lunsj og så veldig enkle middager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå