Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vurdert å få meg hairextensions, men har erfaring med at håret ofte blir tørt i tuppene. Tenkte derfor å investere i et leave-in-produkt.

Jeg har After party fra Tigi Bed Head fra før, men er dette et fuktighetsprodukt, eller gir det bare glans og temmer småhår? Hvordan er dette produktet sammenlignet med Biosilk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg har ingen erfaring med disse merkene.

Men, jeg kan anbefale kerrastase sin leavin, den med orange kork! kjempego :)

Skrevet

silkeolja fra biosilk er helt rå. men mest på og temme krus og få glans. ikke mye pleie i den. men prøv med live in conditioner (balsam)

som du sprayuer i noen ganger om dagen der det trengs mest. det vil nok hjelpe litt. men er håret tørt eller skadet så får man det aldri sundt igjen uten og klippe det av, desverre.

noen tips jeg liker i vås salong er: live in balsam fra sp. i hydrate serien. eller all soft serien til reden. det lønner seg og ha god shampo og balsom og for best resultat:)

håper dette kansje hjalp deg noe:)

Skrevet

Sliter med samme problem, så hadde vært supert om noen har et hemmelig våpen for tørre lengder! KMS sin overnight mask i den blåe serien er fantastisk, men også ganske så dyr, 349,- for fire behandlinger. Har liksom ikke råd til å bruke så mye penger bare på en kur hver måned. :tristbla:

Skrevet
Sliter med samme problem, så hadde vært supert om noen har et hemmelig våpen for tørre lengder! KMS sin overnight mask i den blåe serien er fantastisk, men også ganske så dyr, 349,- for fire behandlinger. Har liksom ikke råd til å bruke så mye penger bare på en kur hver måned. :tristbla:

det er ikke annen rå enn å faktisk klippe det for at det skal bli sunt igjen. og kur er for og hjelpe til og ikke skade mer. og gjenopbygge håret. men det blir ikke sundt og fint igjen. det må rett og slett klippes. så prøv og klipp dere og gi dere en make over:) kansje det er på tide og prøve noe nytt med håret å???

Skrevet

håret mitt er ikke ødelagt, men tørt i lengdene. Ville jo tro at det finnes et produkt som tilfører nok fuktighet til håret mitt? Klipper meg jo annenhver måned :sukk:

Skrevet
håret mitt er ikke ødelagt, men tørt i lengdene. Ville jo tro at det finnes et produkt som tilfører nok fuktighet til håret mitt? Klipper meg jo annenhver måned :sukk:

da må du kansje klippe mer om du har lagt hår. og om du har krøller pleier det og være tørt av natur. så må bare pleie for at det ikke skal bli værre :)

Gjest Mandejenta
Skrevet

På denne tiden av året blir håret tørrt.Selv bruker jeg mandelolje i tuppene,men det er mitt eget hår.Hvordan det virker på kunstig hår vet jeg ikke.

Skrevet
På denne tiden av året blir håret tørrt.Selv bruker jeg mandelolje i tuppene,men det er mitt eget hår.Hvordan det virker på kunstig hår vet jeg ikke.

Ja denne tiden er den verste! Kunstig oppvarming og kulde om hverandre tror jeg ikke er særlig bra for håret mitt.. Men mandelolje, blir det ikke veldig fort fettete da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...