Jade Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Har forstått det slik at nude/hudfarget kajal på våtkanten er greia for åpnere og våknere blikk (og at hvit er fy-fy). Er det meningen at det skal være lysere enn fargen man allerede har for at det skal være noe mening (siden man allerede er hudfarget på våtkanten, mener jeg)? Så hvilken kajal anbefaler dere (som har nude-farger)? Kriterier: * ikke svinedyr * ikke parabener (det kan jeg sjekke selv) * lett å påføre (at den legger fra seg jevn farge uten at jeg må "tegne"/streke hardt). Men vil gjerne slippe at hele greia ender opp i øyekroken etter 2 timer. * lett tilgjengelig (kjente kjeder i Norge, eller kan kjøpes på strawberry, feelunique, lookfantastic og andre kjente nettbutikker) * ikke vannfast (hater å stresse med å fjerne sminken) * kontaktlinse-vennlig
laperla Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Har forstått det slik at nude/hudfarget kajal på våtkanten er greia for åpnere og våknere blikk (og at hvit er fy-fy). Er det meningen at det skal være lysere enn fargen man allerede har for at det skal være noe mening (siden man allerede er hudfarget på våtkanten, mener jeg)? Så hvilken kajal anbefaler dere (som har nude-farger)? Kriterier: * ikke svinedyr * ikke parabener (det kan jeg sjekke selv) * lett å påføre (at den legger fra seg jevn farge uten at jeg må "tegne"/streke hardt). Men vil gjerne slippe at hele greia ender opp i øyekroken etter 2 timer. * lett tilgjengelig (kjente kjeder i Norge, eller kan kjøpes på strawberry, feelunique, lookfantastic og andre kjente nettbutikker) * ikke vannfast (hater å stresse med å fjerne sminken) * kontaktlinse-vennlig Hei:) Nå vet jeg ikke om denne inneholder parabener... Men jeg liker godt Isadora's Inliner kajal i #56 Blonde. (Eller bara hudfarga som jeg ville sagt.) Jeg har nylig begynt å bruke denne, og jeg må nok innfinne meg i at jeg har blitt avhengig av denne saken. Den kosta et sted mellom 80 - 90 kr på Cubus. Jeg har også linser, og merker ikke noe ubehag når og etter jeg har påført denne. Den er heller ikke vannfast. Håper dette var noe til hjelp.
Ella_Grey Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hei:) Nå vet jeg ikke om denne inneholder parabener... Men jeg liker godt Isadora's Inliner kajal i #56 Blonde. Liker også denne veldig godt! Den er veldig god å legge, og gjør stor forskjell... Endret 27. oktober 2009 av Ella_Grey
Jade Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Takk for tips Ingen parabener her, nei Får teste den ut! http://www.isadora.com/?id=3142 ISADORA INLINER KAJAL 56 BLONDE INGREDIENTS: HYDROGENATED PALM KERNEL GLYCERIDES, HYDROGENATED PALM GLYCERIDE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYETHYLENE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES, CERA MICROCRISTALLINA/ MICROCRYSTALLINE WAX, TALC, TRIPALMITIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, CI77891/TITANIUM DIOXIDE, CI77491/IRON OXIDES, CI77492/IRON OXIDES, CI77499/IRON OXIDES Endret 27. oktober 2009 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå