Gå til innhold

Sexbeskyldninger mot ny Knerten-film

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.hegnar.no/sport_fritid/article393879.ece

Den nye Knerten-filmen er altfor mye sexfiksert, mener Frank Ødegard, leder for en av Norges største filmklubber.

Hadde egentlig tenkt å ta med min sønn på 8 for å se den filmen, men har ikke noe lyst hvis dette den er sexfiksert.

Noen som har sett filmen og som kan si noe om den passer for barn på 8 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde egentlig tenkt å ta med min sønn på 8 for å se den filmen, men har ikke noe lyst hvis dette den er sexfiksert.

Har ikke sett den, men jeg trodde at de sex beskyldningene var bare en spøk fra TV2. Altså jeg tror ikke det er noe sexfiksert i den filmen. Det er en barnefilm.. så jeg jeg tror du tryggt kan ta med guttungen for å se den. Dessuten er han 8, om det er noe som hinter til sex.. tror jeg ikke han forstår det selv.

Skrevet

Joda det er hentydninger til "sex" i filmen. På den måten at far og mor står og koser litt (kysser) mens mor står i bh'en. Og far selger undertøy. I tillegg er det en scene mot slutten som går omtrent som en colareklame. Ellers er det litt flørting i filmen.

Om sønnen din har sett deg i undertøyet, deg kysse far og ser tv så overlever han glatt ;)

Skjønner ikke dem som mener dette skulle være skadelig for barn.

Gjest annemor30
Skrevet

Jeg har sett filmen og hadde med 8 og 4 åring.. ingen problem.

Skrevet
Joda det er hentydninger til "sex" i filmen. På den måten at far og mor står og koser litt (kysser) mens mor står i bh'en. Og far selger undertøy. I tillegg er det en scene mot slutten som går omtrent som en colareklame. Ellers er det litt flørting i filmen.

Om sønnen din har sett deg i undertøyet, deg kysse far og ser tv så overlever han glatt ;)

Skjønner ikke dem som mener dette skulle være skadelig for barn.

Det der høres ut som scener fra et normalt hverdagsliv ... det er nok bare Frank Ødegård som er sexfiksert selv.

Skrevet
Det der høres ut som scener fra et normalt hverdagsliv ... det er nok bare Frank Ødegård som er sexfiksert selv.

Ikke sant, var det som var meningen min med innlegget også ;)

Skrevet

Jeg vet om flere som har hatt med barn på filmen og alle har vært veldig fornøyde.

Skrevet

Var på fimen med ungene på 7, 9 og 12 og alle syntes den var koselig og morsom, inkludert meg selv.

Skrevet

Har ikke sett filmen, men regner med at det ikke er noen "farlige" scener i den.

Husker for noen år siden da Teletubbiene var populære. Da var det faktisk noen som klarte å reagere på at den ene tubbien var lilla... som er homsenes farge...

Tror nok at de menneskene som tenker i de baner bør få seg en hobby sånn at de slipper å lete etter ting som kan bli feil hvis man klarer å vri å vrenge litt på det.

Skrevet

Jeg har sett filmen, og det er en nydelig film. Jeg er ikke særlig interessert i Anne Cath. Vestly og heller ikke Knerten, men filmen var overraskende bra. Den var god, og ga meg en skikkelig herlig følelse :) Barna opplever mer sex ved å leve i samfunnet vårt til daglig, enn å se på Knerten.

Gjest Gjest_sussi_*
Skrevet

Franken, hvis du leser dette her, er du HELT på styr menneske?? :fnise:

Et barn som ser, la oss si, på tv 2-3 timer i gjennomsnitt hver dag får jo i seg alskens sexgreier både direkte og inndirekte via reklamer, kampanjer og alt som er. Nå får folk rulle inn her altså, når man finner sexscener i en barnefilm så har man kanskje så lite å gjøre på om dagene at man har lett etter det? :)

Skrevet

Jeg satt spent og ventet på erotikken, men den kom aldri... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...