Gå til innhold

Se på henne med en annen - Effektivt mot gammel sjalusi!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en mann som før om årene har slitt en del med sjalusi overfor min samboers tidligere forhold. Fenomenet er jo ganske velkjent.

Man får en ekkel følelse når man "ser bilder" av at de har sex sammen, at hun var kåt osv, helt absurd å føle slik når man på det tidspunkt ikke en gang visste hvem hun var! Men den vonde følelsen har vært der, like forbannet... til tross for at vi hele tiden har hatt det utrolig bra sammen! Jeg har jo nevnt mine følelser for henne fra tid til annen, men hun skjønner selvfølgelig ikke hvorfor det plager meg.

Men nå har saker og ting endret seg. Hvorfor?? Jo, midt oppi disse følelsene, så har jeg hatt en fantasi om å se henne ha sex med en annen mann, hvor JEG er tilstede. Absurd?? Selvfølgelig, og be meg ikke om en "naturlig" forklaring, med tanke på sjalusifølelsene.

Jeg har innvolvert henne i at jeg tente på denne fantasien, og jo mer vi snakket om det, jo nærmere virket det som vi kom en oppfyllelse av fantasien.

Nå har vi gjennomført den, to ganger til og med. Vi "sorterte ut" en kar på nettet, som vi syns "passet". Brukte mye tid på å bli "nettkjent" med han, ville jo ikke det skulle være en hvem som helst tulling. Avtalte og møtes til en middag i Oslo, vi kom godt overens, merket at det var "riktig". Vi hadde en koselig kveld på by'n, og hun og jeg kommuniserte såpass bra at jeg skjønte at han var riktig "kandidat".

Vi bor såpass langt fra Oslo, at vi bodde på hotell, og det var naturlig at han ble med dit. Så skjedde ting slag i slag, jeg var stort sett tilskuer, men "styrte" hva de skulle gjøre med hverandre, (kjæling, slikking, suging)og det var veldig opphissende. Jeg la meg ved siden av henne, kjælte med henne mens han tok henne, han var på en måte "statist", det var hun og jeg som hadde den mentale følelsesmessige kontakten/kjemien.

Vi gjentok opplevelsen to uker senere, og har meddelt han at vi nå setter en stopper. foreløpig, man skal jo ikke overdrive, heller!

Men det mest interesante, er mine gamle sjalusifølelser, de er borte, mer eller mindre! Nå HAR jeg opplevd henne med en annen mann, det var helt "ufarlig", og JEG fikk delta og styre utviklingen.

Det var "terapi for meg! Vi har det utrolig fint, frekt og spennende sammen nå etterpå. Jeg har aldri vært så glad i henne som nå!

Noe å tenke for andre, tror jeg, selv om "metoden" ikke passer alle, men det som er viktig, er at man ikke har en masse mentale sperrer!

*Nyter livet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dama og jeg tenker å gjøre akkurat det samme. Nå er ikke det pga sjalusi, men for å få oppfylt fantasien vi har om dette (særlig jeg da).

På hvilket nettsted er det man søker etter aktuelle kandidater for slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gå på spray-siden, på date, der kan dere legge dere inn, hvor dere kan fortelle hvilke tanker dere har, og hva/hvem dere søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...