Gjest Feil å ta kontakt? Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 En kompis av samboeren min har gjort det slutt med dama si etter flere år sammen. Vi (jeg og hun) har jo hatt en del kontakt, men er ikke nære venner. Jeg vet at hun er lei seg for dette, er det helt feil av meg å ta kontakt og si at hun bare må si fra hvis et er noe jeg kan gjøre? Synes det er trist jeg også for så vidt, men mine følelser er jo selvfølgelig ikke det viktige her...
I Grosny Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 En kompis av samboeren min har gjort det slutt med dama si etter flere år sammen. Vi (jeg og hun) har jo hatt en del kontakt, men er ikke nære venner. Jeg vet at hun er lei seg for dette, er det helt feil av meg å ta kontakt og si at hun bare må si fra hvis et er noe jeg kan gjøre? Synes det er trist jeg også for så vidt, men mine følelser er jo selvfølgelig ikke det viktige her... Hvis du er mann skal du ta kontakt sammen med dama di. Iallfall ikke bak ryggen hennes.
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis du er mann skal du ta kontakt sammen med dama di. Iallfall ikke bak ryggen hennes. Jeg var nok litt uklar; jeg er dame og hun er dame. Jeg tenkte å ta kontakt for å spørre om hun har det bra ikke for å innlede et hemmelig forhold.
Gjest Ingeniøren Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Det er overhodet ikke feil å ta kontakt. Kompisen kan selvsagt ikke forvente at alle "hans" kontakter skal bryte med denne dama bare fordi dem ikke lengre er kjærester. Har du ett vennskaps/bekjentskaps-forhold må du selvsagt kunne pleie dette!
Miss moneypenny Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis jeg hadde vært henne hadde jeg blitt rørt av omtanken, og jeg syns det er fint at du bryr deg om henne. Men det er umulig å si hvordan andre kommer til å reagere, det kan jo hende at hun syns det er vanskelig å snakke med deg f.eks. Men det vet man jo ikke før man har prøvd. Og uansett har du ikke gjort noe "galt", bare vist at du bryr deg om henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå