galskap Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 hei. jeg har nettopp blitt dumpa av forloveden, forholdet har vart i 2 år og har vært ett avstandsforhold. dette har funka veldig bra og veldig dårlig.. nå har han plutselig mista følelsene sine for meg og elsker meg ikke på samme måte lenger. vi var begge av den litt ville flørtende typen før vi ble sammen, og nå når det er slutt er det første han gjør å flørte med andre damer. flere av dem, gir dem masse komplimenter osv. hvordan kan man bare glemme det man har hatt og den man har elsket på noen timer??? det sårer helt sykt. er litt ute av meg nå men skjønner det bare ikke.. betydde forholdet såå lite? takk for svar om noen gidder å få meg til å forstå...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Det er ikke så mye å forstå. Noen folk er bare ikke så innmari dype. Følgelig dveler de ikke så mye ved ting. De går glipp av en hel del her i livet, og får aldri vite det engang! På et vis er de ganske velsignet. På et annet er de ganske stakkarslige.
I Grosny Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Kanskje han ikke tok det så lett. Kanskje det gjorde vondt å leve i avstand. Kanskje dere hadde kranglet, og han følte at du var sint på han. Kanskje han hadde voldsomme kjærlighetsstraumer, slike traumer som gjør en mann bortimot gal, og desperat jakter ned alt som ser sexy ut. Selv gikk jeg på Match 4 dager etter at min x hadde bedt meg hente tingene mine. Kjærlighetsorgen kom i bølger og tsunamier de neste månedene, samtidig som jeg romantisk og målrettet lette etter den perfekte kvinne. (Min definisjon på den perfekte kvinne er hun som vil være med meg fullt ut, og at jeg vil det samme med henne). Endret 26. oktober 2009 av I Grosny
Gjest Ingeniøren Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Å sjekke damer kan være god sorgterapi. Det er heller ikke slik at man nødvendigvis begynner sorgprosessen i det øyeblikket man gjør det slutt. Den prosessen kan begynne lenge før og dermed kan selve bruddet være avslutninga og ikke begynnelsen på sorgprosessen. At man begynner å sjekke kort tid etter bruddet sier ingenting om hva forholdet betydde.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Det er ikke så mye å forstå. Noen folk er bare ikke så innmari dype. Følgelig dveler de ikke så mye ved ting. De går glipp av en hel del her i livet, og får aldri vite det engang! På et vis er de ganske velsignet. På et annet er de ganske stakkarslige. Godt sagt!
gompen Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Er litt på samme måten selv. Er det slut, så er det slutt, og da går jeg videre. Trenger å utagere litt etter et brudd, finne noen rebounder og komme over eksen. Det betyr ikke at det forrige forholdet ikke betød noe. Det betyr bare at man vil komme seg videre.
Gjest Cynthia Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 hei. jeg har nettopp blitt dumpa av forloveden, forholdet har vart i 2 år og har vært ett avstandsforhold. dette har funka veldig bra og veldig dårlig.. nå har han plutselig mista følelsene sine for meg og elsker meg ikke på samme måte lenger. vi var begge av den litt ville flørtende typen før vi ble sammen, og nå når det er slutt er det første han gjør å flørte med andre damer. flere av dem, gir dem masse komplimenter osv. hvordan kan man bare glemme det man har hatt og den man har elsket på noen timer??? det sårer helt sykt. er litt ute av meg nå men skjønner det bare ikke.. betydde forholdet såå lite? takk for svar om noen gidder å få meg til å forstå... For min del var forholdet så ødelagt at jeg mentalt forberedte meg på å forlate ham i flere måneder. Jeg prøvde flere ganger, men han ga meg dårlig samvittighet og holdt meg tilbake lenge. Følelsene mellom oss var ikke-eksisterende, noe vi begge var innforstått med. Jeg begynte å date en ny rundt tre uker etter at det ble slutt. Ikke planlagt, men han kom inn i livet mitt og jeg likte ham. Har i dag ny kjæreste (ikke ham) og er veldig fornøyd med det. At jeg er sammen med en 1,5 måned senere betyr imidlertid IKKE at det var enkelt for meg å bryte. Jeg elsket eksen min, men forholdet vårt hadde vært dødt så lenge, at jeg ubevisst (?) hadde gått videre.
galskap Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2009 For min del var forholdet så ødelagt at jeg mentalt forberedte meg på å forlate ham i flere måneder. Jeg prøvde flere ganger, men han ga meg dårlig samvittighet og holdt meg tilbake lenge. Følelsene mellom oss var ikke-eksisterende, noe vi begge var innforstått med. Jeg begynte å date en ny rundt tre uker etter at det ble slutt. Ikke planlagt, men han kom inn i livet mitt og jeg likte ham. Har i dag ny kjæreste (ikke ham) og er veldig fornøyd med det. At jeg er sammen med en 1,5 måned senere betyr imidlertid IKKE at det var enkelt for meg å bryte. Jeg elsket eksen min, men forholdet vårt hadde vært dødt så lenge, at jeg ubevisst (?) hadde gått videre. takk for alle svar... får meg fortsatt ikke til å forstå men, på en måte skjønner jeg det liksom. men når han sier han vil holde kontakten og heller ha sex med meg enn å finne seg ei ny ei, hva er vitsen med å gi masse komplimenter til andre damer på nett?
I Grosny Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 takk for alle svar... får meg fortsatt ikke til å forstå men, på en måte skjønner jeg det liksom. men når han sier han vil holde kontakten og heller ha sex med meg enn å finne seg ei ny ei, hva er vitsen med å gi masse komplimenter til andre damer på nett? Han har dumpa deg, men vil ha deg som elskerinne! Jeg skjønner ikke hva han driver med eller hva han vil. Kanskje han trenger mange damer , og egentlig vil at du skal være med på et større lag.
galskap Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2009 Han har dumpa deg, men vil ha deg som elskerinne! Jeg skjønner ikke hva han driver med eller hva han vil. Kanskje han trenger mange damer , og egentlig vil at du skal være med på et større lag. nei gud veit.. han vet ikke selv engang så er rart jeg er forvirra liksom.. uff
Gjest Emmanuelle Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Mulig jeg er litt treig... Men hva var grunnen til at han dumpa deg? Manglende følelser? Krangling? Eller bare ble det sånn fordi han var lei?
Vera Vamp Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Siden det var han som gjorde det slutt så vil jeg tro han hadde kommet litt lengre i sorgprosessen enn det du har nå som nydumpet. Jeg fikk høre fra en gutt for noen måneder siden at gutta har en helt annen fremgangsmåte for å komme over brudd enn det jenter har, nettopp ved å finne seg reboundjenter mens vi jentene ofte blir sittende inne med dorullen og godteposen. At det er så sort hvitt tror jeg vel ikke, men jeg tror definitivt det kan være noe i det. Uansett en vond periode du er i
galskap Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2009 Siden det var han som gjorde det slutt så vil jeg tro han hadde kommet litt lengre i sorgprosessen enn det du har nå som nydumpet. Jeg fikk høre fra en gutt for noen måneder siden at gutta har en helt annen fremgangsmåte for å komme over brudd enn det jenter har, nettopp ved å finne seg reboundjenter mens vi jentene ofte blir sittende inne med dorullen og godteposen. At det er så sort hvitt tror jeg vel ikke, men jeg tror definitivt det kan være noe i det. Uansett en vond periode du er i det tror jeg kanskje også.. men han sier han ikke helt vet hvorfor han gjorde det slutt, men avstanden tok på oss begge. men flytteplanene var i gang for min del da jeg har bomuligheter i nærheten av han.. men når han ikke kan svare for seg blir det litt vanskelig og forstå. i hvertfall når han sier han ikke vil ha noen andre enn meg.... men takk for svar=)
galskap Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2009 Mulig jeg er litt treig... Men hva var grunnen til at han dumpa deg? Manglende følelser? Krangling? Eller bare ble det sånn fordi han var lei? han sier han ikke vet grunnen selv, annet enn de sterke følelsene ikke er de samme og at avstanden gjorde det vanskelig. også har jeg jævli dårlig selvtillit, så de dagene jeg er langt nede går det utover alt det andre, og når vi så hverandre såpass lite så ødela nok jeg en del med det...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 hei. jeg har nettopp blitt dumpa av forloveden, forholdet har vart i 2 år og har vært ett avstandsforhold. dette har funka veldig bra og veldig dårlig.. nå har han plutselig mista følelsene sine for meg og elsker meg ikke på samme måte lenger. vi var begge av den litt ville flørtende typen før vi ble sammen, og nå når det er slutt er det første han gjør å flørte med andre damer. flere av dem, gir dem masse komplimenter osv. hvordan kan man bare glemme det man har hatt og den man har elsket på noen timer??? det sårer helt sykt. er litt ute av meg nå men skjønner det bare ikke.. betydde forholdet såå lite? takk for svar om noen gidder å få meg til å forstå... Synes ikke forholdet høres ut som det var så dypt egentlig...
galskap Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. oktober 2009 Synes ikke forholdet høres ut som det var så dypt egentlig... neivel. det var det, savnet og følelsene blir eksplosive i ett sånt forhold. men hva vet du? det var ikke ditt forhold..
I Grosny Skrevet 26. oktober 2009 #17 Skrevet 26. oktober 2009 han sier han ikke vet grunnen selv, annet enn de sterke følelsene ikke er de samme og at avstanden gjorde det vanskelig. også har jeg jævli dårlig selvtillit, så de dagene jeg er langt nede går det utover alt det andre, og når vi så hverandre såpass lite så ødela nok jeg en del med det... Bare noen løse tanker. Gutten din strekker ikke helt til. Han ser kanskje at ting går feil vei. Han kunne kanskje ha blitt bra hvis han hadde satset bevisst på å utvikle seg selv. Du trenger en som stiller opp fullt ut for deg. Han er ikke grei når han svekker selvtilliten din. Du trenger en som bygger deg opp. Selvtillit vil du forresten naturlig utvikle med åra. Du blir tryggere og trygger på hvem du er, og forstår etter hvert at det er en veldig stor kvalitet, og den innsikten gir selvtillit.
Gjest Emmanuelle Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 han sier han ikke vet grunnen selv, annet enn de sterke følelsene ikke er de samme og at avstanden gjorde det vanskelig. også har jeg jævli dårlig selvtillit, så de dagene jeg er langt nede går det utover alt det andre, og når vi så hverandre såpass lite så ødela nok jeg en del med det... Høres ut som min historie det Om du sliter med dårlig selvtillit og det går utover forholdet, hva med å dra til psykolog? Jeg vet hvor slitsomt det er for en kjæreste å må gi bekreftelse hele tiden. Fortell ham du vil oppsøke noen for å få bukt med det, og se hva han sier.
galskap Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 26. oktober 2009 Bare noen løse tanker. Gutten din strekker ikke helt til. Han ser kanskje at ting går feil vei. Han kunne kanskje ha blitt bra hvis han hadde satset bevisst på å utvikle seg selv. Du trenger en som stiller opp fullt ut for deg. Han er ikke grei når han svekker selvtilliten din. Du trenger en som bygger deg opp. Selvtillit vil du forresten naturlig utvikle med åra. Du blir tryggere og trygger på hvem du er, og forstår etter hvert at det er en veldig stor kvalitet, og den innsikten gir selvtillit. det er ikke pga han jeg har dårlig selvtillit, mer pga ting som har skjedd i livet mitt og usikkerhet ovenfor andre. men på slutten klarte han ikke hjelpe meg de dagene som var værst. som han i starten av forholdet klarte.. vet ikke om dette har noe å si men tror han ble påvirket av meg. og hjelpesløsheten han følte kan jo ikke vært noe hyggelig da. men nå vet ikke jeg så mye da.. derfor jeg skrev innlegget i første omgang. hehe. takk for svar=)
galskap Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 26. oktober 2009 Høres ut som min historie det Om du sliter med dårlig selvtillit og det går utover forholdet, hva med å dra til psykolog? Jeg vet hvor slitsomt det er for en kjæreste å må gi bekreftelse hele tiden. Fortell ham du vil oppsøke noen for å få bukt med det, og se hva han sier. jeg har sagt det, men det er jo liksom nå da.. og nå er det jo slutt... så litt for sent kanskje. men jeg skal nok oppsøke en uansett for jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå