Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Kjenner du mange som har brukt/bruker Botox. Kjenner du noen Menn som har gjort det?
Gjest Elfrida Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg kjenner ingen som har tatt Botox så vidt jeg vet.
Vera Vamp Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Kjenner du noen Menn som har gjort det? Jan Thomas. Resultatet derimot kan saktens diskuteres...
Gjest Piggen Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg kjenner heller ingen som har gjort dette. Aner ikke hvor vanlig dette er...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har satt Botox i "sinnarynken" i panna! Superfornøyd,fordi jeg ble kvitt endel spenningshodepine!! Er 33 år, har ingen rynker bortsett fra den i panna! Kommer helt klart til å sette igjen... Og ja, mange bruker Botox, men de fleste tørr ikke innrømme det. Men bare legg merke til spesielt pannene til folk, da vil dere se det!!
Pomeline Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Har inntrykk av at det er ganske vanlig, men noe som få snakker om til alle. Kjenner et par stykker som jeg vet har brukt Botox.
Vera Vamp Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har satt Botox i "sinnarynken" i panna! Superfornøyd,fordi jeg ble kvitt endel spenningshodepine!! Er 33 år, har ingen rynker bortsett fra den i panna! Kommer helt klart til å sette igjen... Og ja, mange bruker Botox, men de fleste tørr ikke innrømme det. Men bare legg merke til spesielt pannene til folk, da vil dere se det!! Men du er jo bare 33. Er ikke det veldig tidlig?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Tja, sinnarynken var der uansett. Har hatt den i mange år også.. Ikke sånn at den var synlig hele tiden, men spes. når jeg ble sliten utover dagen. Det synes ikke på meg at jeg har tatt Botox, ihvertfall ikke før jeg prøver å rynke panna! Skal helt klart sette det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå