Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har nettopp gått til innkjøp av lårhøye støvletter som rekker meg helt opp til midten av låret. Finner gutter dette sexy? eller er det helt ut på jorde å kjøpe slike? Jeg synes de er dritkule , så jeg kommer til å gå i dem, men morsomt å høre guttas mening her:)
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Om lårhøye støvletter er helt på jordet???? Er du GAL jente?? Det er noe av det peneste og mest sexy en jente kan bruke! Det er skikkelig hot, og du vil få 1000 gutteblikk hengende på deg neste gang du er på byen. Vanvittig lekkert og sexy med lårlange støvletter
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Nå er jeg jente da, men.. Alt er relativt, det kommer veldig an på hvordan personen ser ut, og klærne man kombinerer med dem. Det er ikke alle som passer til alle klær, og det er viktig å huske på når man har sånne klær (sko) som det der. Har selv aldri prøvd sånne, så vet egentlig ikke om jeg hadde likt det på meg selv, men det viktigste er jo at du selv trives med dem, og du selv føler deg sexy, for da utstråler du sexy og da blir du sexy
Nienna83 Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Samboer syns ikke det er fint, men jeg syns det er dritsexy
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Samboer syns ikke det er fint, men jeg syns det er dritsexy For en treig samboer du har.... Det ER dritsexy.
Gjest r0za Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg syntes det er lekkert Brukte mine i dag, men de går bare rett over kneet. Og herlighet hvor mange blikk jeg fikk etter meg! Helt sykt, har aldri blitt glana så mye på og blitt smilt så mye til av gutter før Har nok litt med at jeg føler meg bedre med de, men jeg elsker oppmersomheten, syntes det er lekkert, og jeg føler meg lekker!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 hva bruker dere til sånne sko??ser for meg at man lett ser litt "horete" ut med slike..HVERTFALL til skjørt o.l. eg synes selv de er drittøffe(er jente),men har ikke turd å gå med slikt enda... er redd det rett og slett blir for "tacky".
Stellia Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Det er rene definisjonen på sexy. Jeg digger over-knee-støvletter.
Gjest Gjest_mannen_* Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 hva bruker dere til sånne sko??ser for meg at man lett ser litt "horete" ut med slike..HVERTFALL til skjørt o.l. eg synes selv de er drittøffe(er jente),men har ikke turd å gå med slikt enda... er redd det rett og slett blir for "tacky". Nei du ser ikke horete ut om du bruker lange støvletter. Vi lever jo i 2009 nå og vi menn synes bare det er helt lekkert med over-knee boots, og vi vet at en jente ikke er hore om hun kler seg litt feminint og lekkert. Mulig dette kunne oppfattes som horete av enkelte på 70- og 80-tallet, men ikke i dag. det er kun feminint og nydelig sexy
Gjest r0za Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 hva bruker dere til sånne sko??ser for meg at man lett ser litt "horete" ut med slike..HVERTFALL til skjørt o.l. eg synes selv de er drittøffe(er jente),men har ikke turd å gå med slikt enda... er redd det rett og slett blir for "tacky". Tettsittende olabukse til hverdags de dagene jeg føler for støvletter, og til fest bruker jeg skjørt/kjoler som er ganske korte. Nå er jeg ung og "har kropp til det" og passer på å f.eks ikke ha for mye kløft, eller hudfarget strømpebukse så det blir alt for "tacky"
Gjest Sandbekken Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Jenter med korte ben da.. er det helt NO for dem å bruke slike..?
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 26. oktober 2009 #13 Skrevet 26. oktober 2009 Da skal jeg ha dem på meg og forberede meg på masse blikk! haha:)
Gjest r0za Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 Jenter med korte ben da.. er det helt NO for dem å bruke slike..? Det spørs, tror jeg Er 1.60, og har korte bein. Men får fortsatt blikk og kommentarer på at jeg ser dritlekker ut i de Så jeg mener at jeg kler de, selv om jeg er kort
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 er jente å forbinder lårhøye støvletter med horer
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 27. oktober 2009 #16 Skrevet 27. oktober 2009 Nei du ser ikke horete ut om du bruker lange støvletter. Vi lever jo i 2009 nå og vi menn synes bare det er helt lekkert med over-knee boots, og vi vet at en jente ikke er hore om hun kler seg litt feminint og lekkert. Mulig dette kunne oppfattes som horete av enkelte på 70- og 80-tallet, men ikke i dag. det er kun feminint og nydelig sexy Dessverre snakker du ikke for alle menn Horete blir nok litt for sterkt ord, men billig, lett på tråden etc. er ting jeg kan forbinde med slike støvletter + skjørt ihvertfall.
Gjest girl power Skrevet 27. oktober 2009 #17 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis jeg hadde turt hadde jeg gjort det tvert :rødme: -gutt i støvletter
pittie Skrevet 27. oktober 2009 #18 Skrevet 27. oktober 2009 Tror flere har et trangsynt syn på disse type skoene. Vesentlig forskjell på (liker ikke det antrekket til venstre dog) http://www.styletalks.net/wp-content/uploa...-high-boots.jpg og (håper jeg ikke banner i kirka nå ) http://images.teamsugar.com/files/users/1/...vie.preview.jpg
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #19 Skrevet 27. oktober 2009 Synes ikke det er noe pent, "sluker" for mye av bena, rett og slett.
Gjest Sandbekken Skrevet 27. oktober 2009 #20 Skrevet 27. oktober 2009 ^ det er akkurat det jeg også tenker, at de sluker formye av bena.. tror ikke det er så flaterende på jenter med korte ben egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå