Gå til innhold

Jeg trenger tips til julegave!

Fremhevede innlegg

Gjest Maja.. :)
Skrevet

Hei!

Jeg sitter og prøver å finne ut hva jeg kan kjøpe i julegave til kjæresten min.. Han er 25 år og vi begge studerer, så veldig dyrt kan det ikke bli.. :) Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe?

Han er veldig i fotball, så en tur til London på fotballkamp hadde vært perfekt, men det blir nok dessverre for dyrt..

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.. Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kvisten_*
Skrevet

Denne er postet feil plass, men blir nokk flyttet på snart:)

Har han andre hobbyer? Og hvilke lag er det han liker?:)

Er IKKE for tidlig med jul nå, mange av oss liker faktisk å være ferdig med pakkene FØR desember, så vi kan slappe av og kose oss. Hvis du blir så lei av julen av å lese slikt, ikke gå inn på tråden da.

Skrevet

Jippi, godt å høre det er flere som har begynt å tenke på jula :) Jeg har gått og gleda meg til jul, kakebakst og tilogmed julevask, siden høsten begynte jeg da.. :sjenert:

Men; julegaver. Alltid like utfordrende synes jeg. Hva med noe litt personlig som en gravert lommelerke for eksempel. Har kostet på både zippo, lommelerke og lommeur til min samboer. Alle er gravert med initialene hans så det ser ut som en liten eksklusiv serie hi hi. Trenger ikke bli så alfor dyrt heller OG du har mulighet til å utvide "serien" ved bursdager eller andre begivenheter :)

Skrevet

Do Ruller med Paris Hilton på :skratte:

Eller hmm en romantisk aften med starin lys og gode masasje oljer :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...